Op. de varice....in sfarsit, am facut-o!!!

Raspunsuri - Pagina 7

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns staviri spune:

da cred ca stiu tu zici de Clinica dr Stan da nu te poti apropia sunt niste scoruri medicul dermatolog la care am fost la consult nu mi-a recomandat aceasta clinica sub nici o forma mai bine la capitala sau la Iasi chiar daca ma costa transportul plus ca medicului care operaza varicele la aceasta clinica cica iau cam gr esit multe operatii unii pacienti au cam plecat de pe la noi intelegi ce vreau sa spun(operatia reusita pacientul mort)chiar si o cumnata de a mea in urma cu 4 ani a decedat la 7 zile de la operatia de varice a facut embolie pulmonara acelasi madic a operat-o da la spitalul din moinesti deci cam de asta nu vreau eu operatia la Bacau si din aceeasi cauza nici nu am curaj prea mare.sanatate

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns silar spune:

Naspa cu dr respectiv. Eu am fost azi dim la scos firele, am doar o incizie jos la picior si operatia de sus inghinal, in rest am vreo 4-5 punctulete, dr a zis ca arata bine piciorul. Si gata, acum astept sa se vindece de tot, ca tot ma doare si nu prea pot sa merg.
Multa sanatate si cu cat stai mai mut cu varicele cu atat e mai rau. Eu zik ca am facut bine ca m-am operat acum si nu am asteptat pana la 50 de ani.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns staviri spune:

Ma bucur sa aud ca esti bine si ca totul e ok. Acum mai ai venisoarele acelea mici si vinetii pe picior? Toate cele bune.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns silar spune:

Deocamdata nu-,o dau seama ca am nsite vanatai, dupa ce-mi trec o sa-ti zik cum stau lucrurile, acu piciorul meu arata ca dupa razboi, din pacate, dar o sa treaca, la nunta pe 30 auf o sa fiu cea mai bella
Sanatate multa

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns silar spune: