a dat cineva risatarun copilasului sau?

a dat cineva risatarun copilasului sau? | Autor: mihaela77O

Link direct la acest mesaj

buna tuturor,am un baietel care a fost diagnosticat cu regres in limbaj si comportatament,si pe langa alte medicamente i s-a recomandat RISATARUN,MEDICAMENT NEMTESC......a dat cineva copilului sau risatarun?daca da,ati obtinut rezulatate bune?multumesc frumos pantru eventualele raspunsuri....

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mamica dulce spune:

imi pare rau,nu am auzit de medicamentul asta,dar as vrea sa stiu ce varsta are baietelul tau ,ca inseamna regresul asta exact si daca ai cerut si parerea altor medici.Poate,pentru stimularea limbajului sunt alte metode mai bune decat medicamentele.Eu personal nu i-as da medicamente de genul asta copilului decat dupa ce consult mai multi medici,oricata incredere as avea in medicul curent si oricat de bune sunt considerate medicamentele.

Life is not measured by the number of breaths we take,but by the
moments that take our breath away.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns daniella4 spune:

De la raspunsul pe care l-ai dat la topicul meu am aflat si eu de risatarun. Din cate am cautat pe net am inteles ca medicamentul este retras in fiecare an de pe piata pt verificari, din aceasta cauza se gaseste greu si in Germania. Am mai citit despre marturii ale unor parinti care sunt multumiti de efecte. Pe mine ma intriga faptul ca este periodic retras, inseamna cumva ca nu e omologat? Sau poate ca nu se cunosc prea bine efectele pe termen lung?

Asa ca stau si eu si incerc sa caut cat mai multe informatii despre medicamentul minune care poate produce vorbirea. Tu cum ai reusit sa-l procuri? Poti cumva sa scrii ce scrie in prospect? Sunt medici printre noi, poate aflam mai multe.


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns adelyna spune: