Implantul dentar, stie cineva ce dezavantaje are?

Implantul dentar, stie cineva ce dezavantaje are? | Autor: crisinuca

Link direct la acest mesaj

Buna,
Am o problema si sper ca voi sa ma ajutati, nu gasesc pe nicaieri ce dezavantaje exista, ce urmeaza dupa un implant. De exemplu,in privinta igienizarii, nu este suficienta doar spalarea pe dinti, trebuie sa aplici si alte metode de curatare, cate controale, radiografii urmeaza sa faci dupa un implant?
A facut cineva dintre voi asa ceva? Merita...? se intretine usor?
Puteti sa imi recomandati vreo clinica de implantologie? Ce ziceti de clinica Asclepimed, ati auzit de ea?
Va multumesc pentru ajutor, trebuie sa iau urgent o decizie.

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns grlairam spune:

http://sanatate.jurnalul.ro/articol.php?id=4583 - este un articol destul de complet..... daca mai ai intrebari, raspund cu placere..... cu pareri avizate.. sunt medic stomatolog si sper ca in 2-3 ani sa am si specializare in implantologie...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alinaxeni spune:

Informativ, cam cat costa un implant?

In momentele grele trebuie sa gasesti ceva sa te motiveze sa mergi mai departe.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Artemis1578 spune:

Mie mi s-a spus ca undeva intre 250 si 500.
Dar cred ca difera de la clinica la clinica. Ba mie chiar mi-a recomandat dr. sa fac o radiografie 4d, ceva de genul asta, sa se vada bine osul. Iar aia mai costa vreo 2 mil cica.

Anka si Ubitu (26.06.2004)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Flaflo spune:

Se poate ca osul sa respinga implantul, asa cum i s-a intimplat mamei mele......

Flavia si Bianca

Bia vijelia

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alionushca spune:

Flaflo implantul mamei tale se pare ca a fost sub forma de lama , si a fost implantat intr-o etapa, protezarea avind loc dupa citeva saptamini de la implantare.