Formula unu

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns andre_ea spune:

Am fost si eu fan formula 1, dar pe vremea lui Senna. Tare mult mi-a placut de omul ala.



Andreea, mami de Tudor - 10.08.2005
POZE si www.dropshots.com/andre_ea" target="_blank"> FILMULETE

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Sabina spune:

ahahaha, sigur, am inteles;-)

da Montoya nu e de fapt fain? l-am vazut odata pe ploaie....
so spuneti-mi si mie cum e cu echipele si care sunt principiile la F1 va rog io frumos;-))))



Sabina si www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=33789&whichpage=1" target="_blank">Sofia Galagia



Cea mai lungă cale este calea care duce de la urechi la inimă.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Sabina spune:

ah...Senna...




Sabina si www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=33789&whichpage=1" target="_blank">Sofia Galagia



Cea mai lungă cale este calea care duce de la urechi la inimă.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns angy11 spune:

am innebunit,maine am de cantat in art cub,o chestie a artistilor si ia uite ce fac
Fan Senna am fost si eu,am vazut si accidentul,apoi nu m-am uitat la F1 un timp,pana cu Schummacher,imi place spiritul lui de invingator,m-a calauzit,trebuie sa recunosc.
Sabina,hai ca noi suntem deliciul subiectului.
Deci echipele au 2 piloti,sigur au si rezerve,unele din ele sunt fosti titulari de F1,dar care se multumesc cu salariul....etc.
firma constructoare de masini obtine si ea puncte in clasamentul constructorilor.
De ex are un pilot pe locul I,are 10 puncte,apoi al 2 -lea pe locul 8 are 1 punct,in total 11 puncte.
Pilotii isi aduna nr. de puncte dupa clasamentul fiecarei curse,apoi ca media generala ca la scoala se lanseaza campionul mondial.
La fel la constructori,se face un clasament final.
Gata ma duc la culcare.F1 mi-a trebuit,maine imi suna tobele in cap,ca fiind de pe alta planeta.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns parpalak spune:

Sabina, drept sa-ti spun eu nu mai inteleg prea bine care-s principiile la formula unu mai nou. Regulile de la calificari se schimba de la an la an, pilotii se muta de la o echipa la alta, apar piloti noi, apar echipe noi si eu nu prea mai tin pasul.. . De exemplu, acuma la calificari, daca obtii un loc bun nu se stie daca-i din pricina ca-i buna combinatia masina/pilot sau din pricina ca-i masina usoara, deci rapida. Asa ca in cursa tot stai sa le numeri la fiecare turele si sa-i vezi in ce tura iese fiecare sa alimenteze ca sa te prinzi de ce a plecat de pe locul de pe care-a plecat.
Montoya, s-avem iertare, dar ca pilot e ca o bomba cu ceas. Trage de masina pina-i crapa si mai si intra in diversi piloti sau ziduri.. Parca de la o vreme i-a mai venit un pic mintea la cap, dar la inceput a fost groaznic. Bine, a si venit ca pilotul minune de la F3000 si toata lumea se astepta de la el sa faca pe zmeul si poate aia i-a cauzat..
Ma iertati, da'n subiectul Senna nu pot s intru.
Formula unu pentru mine inseamna Schumi cistingind campionatul cu Benneton, care nu era cea mai buna masina de pe pista. Inseamna Barichelo plecind de la boxe si terminind pe locul doi (pe ploaie ). Inseamna si Schumi plecind de pe pol, dupa care nu-l mai vede nimeni - nu m-am plictisit deloc la alea - un exemplu minunat de cum sa nu-ti pierzi capul. Mai tineti minte cum a plins Barichelo cind a cistigat prima cursa din cariera? Mai tineti minte cum mergea Schumi pe 3 roti cind si-a luat Villeneuve "revansa"? Dar pe Hakkinen cind s-a bagat sa plinga in tufe cind i-a crapat masina dupa ce abia-l depasise pe Schumi (care facuse pirueta artistica prin balarii). Cind se dueleaza fratii Schumacher (si-atunci tin cu amindoi ).
Acu ma enerveaza ca la interviul de dupa cursa indiferent de intrebare, raspunsul e despre roti Si ca nu le mai da voie la mecanici sa se faca ciorchine pe gard sa salute invingatorul. Schumi tot a dat-o pe dreapta, cred ca din obisnuinta.
Si cel mai tare imi place ca desi-i de 7 ori campion mondial, Schumi tot nu se lasa. Piloteaza cu pasiune fiecare cursa. Nu piloteaza pentru titlu. Piloteaza pentru cursa... aia e..

Sanatate la bebei si mamici.
Poze de cind eram mici si Poze si filme

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns parpalak spune:

Copii, la mine ploua. O sa suflu cu infocare spre est, poate trimit incolo niste nori
Ce ziceti de Raikonnen la Ferrari de la anul?

Sanatate la bebei si mamici.
Poze de cind eram mici si Poze si filme

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns koalitza spune:

Daca Raikonnen face echipa cu Schumi ma voi simti si eu bine, pentru ca altfel ma tachineaza sotul non-stop cu echipa lui minune la care activeaza pilotul minune: Raikonnen.
Dar e o informatie cat de cat oficiala sau doar un vis al suporterilor?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns parpalak spune:

Nu reusesc sa gasesc articolele... . Sper ca n-am visat..

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Sabina spune:

acuma, pt una ca mine care nici nu confuce masina...spuneti-mi si mie cum faci diferenta dintre un pilot genial si unu doar bun;-)
si de ce schimba astia echipele ca pe ciorapi? ;-)



Sabina si www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=33789&whichpage=1" target="_blank">Sofia Galagia



Cea mai lungă cale este calea care duce de la urechi la inimă.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns angy11 spune:

Sabina,dupa parerea mea,genial poti fi daca pleci de la boxe si ajungi pe podium,daca mergi la fel de bine in orce conditie meteo,daca sti cum sa-ti setezi masina ca sa dea randament maxim,daca franezi cu oricare din picioare,nu doar cu dreptul.....ar fi multe.
De ce schimba echipele?Simplu li se ofera contracte mai bune,financiar,sau profesional,masini mai bune.

Acu fanii MSCH:am auzit ca pe RTL,Ferarri ar fi declarat ca obictivul pe sezonul asta este 1 si 2 la piloti,1 la constructori.
Dupa parerea mea pt. asta Alonso ar trebui sa rateze o cursa,sa nu intre-n puncte.

Mergi la inceput