Clubul studentelor ( 5 )

Raspunsuri - Pagina 14

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns lili81 spune:

Ma inscriu si eu in clubul vostru. Eu sunt studenta la Drept, la facultatea de stat din Oradea, desi eu sunt bucuresteanca, stau in Bucuresti, lucrez in Bucuresti, etc. Mentionez ca sunt la FF.
Anul....x, trebuia sa termin anul trecut, dar...mai am examene cu un singur profesor. Dealtfel, de-abia daca imi iau acum examenele, si la iarna cred ca o sa dau licenta.
Offff, facultatea asta mi-a mancat zilele.
Toata lumea ma intreba ce m-a gasit sa fac acolo, cand Bucurestiul e plin de facultati de drept. Asa a vrut taica-miu. Ca la drept la stat in Bucuresti se dadea economie si eu n-am facut boaba de economie in scoala si m-a descurajat taica-miu ca oricum nu intru si n-are rost sa dea banii degeaba la inscriere, ca n-are bani de aruncat pe fereastra.
A vrut neaparat sa fie la stat, mai aproape de Bucuresti erau facultati de drept, dar nu aveau sectii de FF, asa ca...
De 5 ani ma chinuiesc pe tren de noapte, 11 ore, tone de bagaje, mai ales carti, sunt asa de grele...si de invatat, da' si de carat.

Asa ca stau pe-acolo cam 3 luni pe an, o luna iarna, o luna vara, o luna toamna... concedii fara plata, acolo cheltuieli cat cuprinde..numai cand ma gandesc cate puteam sa fac cu banii astia..si tot nu reusesc sa termin, si invat cat de cat, nu pot sa zic ca nu, bine nu sunt in stare sa invat in fiecare zi cum fac unele colege, blravo lor...dar EU NU POT.
Ma apuc si eu cu ceva inainte de sesiune si in sesiune imi iau concediu si numai invat. Si parca degeaba.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns andreea_trend spune:

V-ati apucat de invatat?
Diaan... ce sa-ti zic?? Intr-adevar daca vrei sa dai la medicina... trebuie sa pui burta serios pe carte... acolo n-o sa mai mearga ca la Hyperion ...
Uite poate BraveGirl te ajuta cum sa inveti biologia aia... din cate stiu eu ea e la medicina.
Bafta Multa!!!! (ca o sa ai nevoie)