Medici pediatri - recomandari

Raspunsuri - Pagina 30

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns elisor spune:

Ileana medic pediatru bun in Bv ar fi dr. Oprisiu Carmen buna profesional si foarte draguta cu copiii. Si mai este si Dr. Preda Cristi. Acum nu stiu daca sunt dispusi sa vina acasa, amandoi sunt medici la Spitalul de Pediatrie.

Eli cu Andreas (17.08.1998) si Bianca (13.06.2005)

www.dropshots.com/dansaueli" target="_blank"> foto 1, foto 2

"Daca un copil traieste in LAUDE, invata sa APRECIEZE.
Daca un copil traieste in SIGURANTA, invata sa aiba INCREDERE.
Daca un copil traieste in ACCEPTARE si PRIETENIE, INVATA SA IUBEASCA LUMEA"

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Sheannamp spune:

Initial creeata de roxica


ati auzit careva de ea? este un medic homeopat din bucuresti dar care vine si la pitesti o data la 2 saptamini..stiti ceva de dumneaei? am fost cu fetele la consultatie dar ma mira ca pe 'reteta' nu a pus nici o parafa si nu mi-a dat nici o carte de vizita sa vedem e dr sau e vraci?....cind mergeti la consultatie la medic homeopat va pune parafa pe reteta respectiva sau nu?o cunoaste careva?


scuze..pe dr o cheama camelia sararu nu sorescu

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Sheannamp spune:

Initial creeata de Carmena



Sunt mamica lui Stefi si a unui bebelus de 19 sapt in burtica. Va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat. Am nevoie de un pediatru bun undeva in Berceni(la o policlinica sau poate la Budimex) unde sa -mi pot inscrie si eu piciuletii.(ca medic de familie).

Stefi este momentan insscris la pediatru la Policlina 10(Elias) pe motivul ca acolo suntem si eu si sotul cu medicul de familie. Problema mea este ca e mult prea departe de noi policlinica si cand puiul are febra invariabil ajungem tot la Budimex sa il vada un doctor. Mentionez ca Stefi e un copil sanatos, singurele probleme pe care le-am avut cu el sunt virozele din primul an de colectivitate( din toamna suntem la gradi).