Unde preferati sa nasteti?

Raspunsuri - Pagina 8

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns flufy spune:

Eu am nascut de 5 luni jumate,dar daca mai facem un copil,as vrea sa nasc tot la spital.
motivul:in spital sunt medici,asistenti cu experienta ,care au grija atat de mine cat si de bebe.
Nu cred ca as putea sa nasc acasa.
Dar fiecare face cum crede mai bine.
Multi pupici

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns leistra spune:

Prima data am nascut la spital, daca voi fi din nou insarcinata nu stiu ce voi alege. Aici in Olanda multe femei au oroare de spital, considera nasterea acasa o binecuvantare, se simt mai relaxate acasa, doar cu moasa si medicul de familie, considera spitalul ca pe un mediu ostil, murdar (si cat de curat e!), de aceea aleg de buna voie sa nasca acasa.Eu am nascut in spital, am fost si eu, recunosc cu sinceritate, tratata ca o printesa (cum zice si alessia), mama mea a asistat si ea cu sotul, si ei au primit la fiecare minut toate informatiile cu privire la starea mea si a copilului, asistentele au fost foarte dragute.

Sincera sa fiu ma cam bate gandul sa nasc acasa, daca Bunul Dumnezeu ma va binecuvanta cu o alta sarcina, dar vom mai vedea!

http://s243.photobucket.com/albums/ff152/adinaleistra/

mamica de balenica Elena

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns jenn spune:

La spital!Cele din familia regala nasc tot la spital,de ce oare?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anky spune:

La spital,deffenetley...unde am si nascut dealtfel...

Anca, mami de Bianca si Cris

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns puisorul spune:

As naste la spital doar strict dpdv al nasterii ca atare. Restul celor trei zile care se sta in spital la nasterea normala se sta doar de pomana. Pe mine nu m-a ajutat nimeni cu nimic cat am stat acolo.

Ani de Stefana (23.01.2008)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns karligutza spune: