FIV Turcia - 6

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns QiaoBing spune:

bebel capul sus !
tuqoise (una din culorile mele favorite ) eu am tinut puregonul la frigider unde a zis bebel, daca imi amintesc bine, asa scrie si in prospect. scoteam cu cateva minute inainte sa fac injectia si o incalzea sotul in mana (eu la am sloi ) sa o aduca la temperatura corpului, ca sa nu injectez serul ala rece. la fel am facut cu orice am scos din frigider.

legat de Clexane (heparina) si trombofilii, problema e controversata. sunt medici care recomanda heparina preventiv (mai bine te intepi de vreo 300 si ceva de ori decat sa il injuri si sa ramai cu "dar daca ...") si dr care considera ca, daca nu ai SAFL (sindrom antifosfolipidic) nu e nevoie de anticoagulant si ca in Romania e o adevarata isterie cu el. asta mi-au zis-o prof ron-el si tayfun. prof strohmer mi-a zis acid folic pt MTHFR 1298 si Clexane + baby aspirin pt cele 2 PAIe ale mele, chiar daca toate sunt hetero. Albu mi-a dat la toate procedurile din start Clexane de 0.4 si aspenter, avand in vedere si antecedentul cu sarcina naturala oprita in evolutie. dr Uscatescu mi-a zis Clexane 0.4, dr Avram ca nu e cazul la ce am eu. Ce varianta alegem ? Depinde de fiecare, nu exista o reteta universal valabila. Se duc sarcini cu bine la final fara heparina si sunt cazuri de sarcini pierdute chiar si cu tratament. Si, din pacate, trombofilia nu e singurul balaur care aduce necazuri.


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns carla_cluj spune:

Turqoise injectiile trebuie tinute la frigider, mai putin clexane-ul. DAR odata ce ai inceput tratamentul nu mai trebuie tinute la frigider. Pe prospect scrie ca dupa ce nu le tii la frigider au valabilitate 2 luni parca. Mai scrie ca trebuie sa fie la temperatura camerei la injectare. Deci nu te mai stresa absolut deloc cu tinutul la frigider. In camera e ok.
Multa bafta si asteptam productie buna la prima eco!!!