O radiografie a invatamantului din Romania

Raspunsuri - Pagina 19

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns sirimie spune:

Citat:
citat din mesajul lui Lali

Simona, eu nu am spus ca sunt numai profesorii de vina, insa tu pur si simplu ignori situatiile in care parintele efectiv nu poate sa se implice de exemplu datorita faptului ca e un om cu putina scoala si care nu stie sau nu intelege ca trebuie sa se implice. Sau lucreaza undeva ore multe cu salariu mic si nu mai are timp si energie si pentru lectii.
Acel copil trebuie sa priceapa tot de la scoala iar acasa numai sa exerseze.
Cine crezi tu ca va umple eventualele goluri ale acelui copil ?

Intreb extrem de sincer, tu crezi ca ar trebui sa-l educam pe acel parinte, sa-i explicam ca, daca are un copil in clasa a IV-a trebuie sa invete manualele pana acolo si sa-i explice ce nu intelege ? Sau ar trebui sa cerem o programa aerisita si niste profesori preocupati de gradul de intelegere si de corectatul temelor, in loc sa fie preocupati de concursurile scolare sau de meditatii?

Mai spun odata, am mai scris-o de multe ori exista si profesori minunati care-si fac treaba, dar, din pacate nu sunt o majoritate.




In discutia de aici si de pe site nu exista multi oameni cu putina scoala, din simplul motiv ca ei nu au acces la internet. Si cu toate astea majoritatea pun vina numai exclusiv pe sistem/profesori. Eu sustin ca nu numai sistemul e de vina si ca discutia trebuie sa fie realista si sa evidentieze responsabilitatile tuturor, inclusiv ale parintilor.



Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns eumada spune:

Asta nu e motiv.."omul fara scoala nu are internet"...

Pai daca eu ca parinte ma implic mai mult decat profesorul,atunci nu e nevoie de profesori.Fiacare face acasa cu copilul din dotare,corect?

Iar discutia nu se refera la cativa care posteaza aici ci la "oameni"...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns sirimie spune:

Citat:
citat din mesajul lui Lali
[