Branca ursului

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns lavi02 spune:

Mastectomie dubla si urmeaza scos uter sau ovare mie nu-mi suna a risc de cancer, ci a tratament pt cancer si in cazul asta o sarcina e ultimul lucru indicat pt ca in sarcina toate celulele au tendinta sa se inmulteasca mai cu spor, inclusiv cele canceroase. Daca exista un pui de cancer inainte de sarcina, aceasta il va ajuta din pacate. Nu putine sint femeile diagnosticate la putin timp dupa nastere. Asa stiu eu, nu sunt medic. Deci poate ma insel.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cristoiu spune:

Nu are nici un pui de cancer, nu e tratament pentru cancer, dar are din pacate gena (testat fiindca sora ei a murit de cancer la sin) si i s-a recomandat ca dupa 40 de ani, cind riscul creste exponential sa ii scoata tot. Practic ii reduce riscul cu 90% si ea prefera sa traiasca.

Deci nu are cancer si sper ca nu va avea vreodata. Eu in locul ei nu faceam nici mastectomia, nici restul, dar e hotarirea ei, ea traieste c sabia deasupra capului, nu eu.

Deci nici-o sansa de gasit plafar cu expediere in strainatate. O sa vad pe cine pot ruga din tara, asta e. Multam de sfaturi tuturor. Daca mai aveti experiente cu tinctura asta puteti sa imi scrieti, pina una alta nu o am.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anaLary spune: