Clubul "babelor" FIV-oase 61

Raspunsuri - Pagina 15

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns MeAlex spune:

Eu stiu ca se poate folosi merisorul in sarcina, dar cu moderatie. Eu chiar aveam nevoie in sarcina trecuta, si ginecologul a zis ca e OK. Am avut o discutie pe tema asta si imi spunea ca sunt foarte putine medicamente indicate in sarcina, si asta din cauza ca e interzis sa se faca experiente pe gravide...dar, s-a dovedit ca anumite medicamente sunt safe, dar asta pentru ca medici au fost nevoiti sa trateze totusi pacientele. Deci, eu cred ca depinde pe ce ne bazam: pe prospect - unde aproape toate medicamentele sunt interzise in sarcina, sau si pe ce citim, experienta medicilor, etc. Tot calea de mijloc e buna.


Gena MTHFR - mutatie C677T heterozigot, Gena PAI - mutatie 675 4G/4G homozigot
3 sarcini oprite in evolutie la 7 s, 9s, 11 s (a 3-a sub tratament cu Clexane)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns samira33 spune:

hello

va pup pe toate si de 2 ori pe tannoo ca nu l-am mai vazut de mult.

aveti grija de voi.





Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns smaick spune:

qiao tot baietel

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns velvet spune:

pup si eu fetele pe ziua de azi

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Sandy2707 spune:

Qiao dar chair ca esti ZEN dupa acupunctura-transmiti o energie++++
Me Alex eu cred ca atunci cand obtii cu atatea sacrificii si greutati ca noi o sarcina sufli si in iaurt. In general as recomanda oricand, oricui sa evite sa ia orice substanta chimica ce nu e absolut necesara in preconceptie si in primul trimestru de sarcina. Iar cu privire la merisor cica poate duce la oprirea sarcinii in evolutie. Eu peste tot am citi ca nu e recomandat. Da desigur alegerea este individuala si riscul asumat de asemenea. Sunt multe care au fumat, au baut cafele, ba chiar si alcool si au facut copchii sanataosi. Asa ca God knows