Viatza in Germania - cap.81

Raspunsuri - Pagina 13

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns XIO spune:

Kari, cum pisici sa nu 'indraznesti' sa intrebi?
Tocmai mai in est suntLa 100 km de Dresden. In Bayern cred ca ne vom muta peste cativa ani, sau in Baden-W, nu stiu inca, e doar asa, o idee.

Chiar am un magazin de biciclete, o sa merg sa intreb

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dyanira spune:

Xio tu te-ai mutat definitiv in Germania?
Cum te descurci cu limba?

Diana

mamica fericita de ANDREI TUDOR

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns XIO spune:

Binisor, eu nu's multumita, dar cei de la lucru sunt.
Acum, limba ca limba, dar accentul ma omoara.De cate ori trebuie sa vb mai tare cu un pacient intr-o ureche ma aud pe mine si in cealalta discursul lui Iliescu cu 'za dacs cam from za tracs'

Dar mai sunt pe aici medici polonezi care sunt in Germania din 1980 si tot au accent ca mine, asa ca nu e chiar atat de grav...doar trist
Stiti cumva de unde imi pot scoate cazierul nemtesc, si cu anume cer asta?


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns angiuta spune:

xio cazierul ( Führungszeugniss) la Rathaus il ceri. Platesti o taxa si ti-l trimit ei prin posta acasa sau daca ai vreo hartie de la angajator dai hartia respectiva si ei il trimit direct angajatorului. In cazul asta nu mai platesti tu.

Angiuta, mamica lui Vladut (8 iunie 2007) si 32+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns zuzi.simona spune:

xio poti cauta bicicleta pe ebay sau ebay-kleinanzeigen in zona ta, poate ai noroc, eu am luat de pe ebay dar de la distanta, le-am adus cu masina, asta dupa ce prima data am cumparat una noua, ca nu stiam cum merg treburile , acum toamna ma gandesc ca-s mai multe de vanzare

gradina
Simona, mama Antoniei (27.06.1998)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Amonar spune: