Pestisori...pestisori... <72>

Raspunsuri - Pagina 7

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns babylina spune:

Parul meu, rosu, wellaton 774. Bobul meu a inflorit, deja a ajuns la umar iar, si deocamdata acolo si ramane ca nu ma incumet sa schimb tunsoarea. Mi-ar placea ceva scurt cu volum in inima la spate. Asta este fixul meu.
Mama ce de bunatati gatesti tu acolo Carmaw. Eu nici nu mai zic ca am mancarica de cartofi. Si ca acum am facut clatite.
Si am o durere de capatana.
Daniela, daca intram anul trecut pe aici iti spuneam de niste voucerela un curs de masaj.
Eu am inceput ieri. Apropo de munca. Eu il fac ca sa mai invat ceva in plus, nu stiu daca tin neaparat sa lucrez ca tehnician maseur.
Daca vrei intreb daca mai poti beneficia de voucer?


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns carmaw spune:

Babylina merci de raspuns...nu rosu nu l fac...nu mi mai pot permite...cit despre tunsoare sa vad ma duc azi
Azi merg sa si schimbe nu s ce la bicicleta...si mai fac si niste cumparaturi
Pina acum ziua mea a fost amestecata...mi a stricat o mostenitoarea mea , apoi sunt pe jar ca astept alta convocare la spital si nu trebuie sa fie luni....
Pup acus trebuie sa ma pregatesc

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns babylina spune:

Bafta Carmaw. Eu cand merg la coafor ma simt ca la dentist.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns babylina spune:

Buna ziua,
Cred ca nu fac cafeaua buna ca nu vine nimeni cand dau eu cafea.
Asa ca va invit la apa, poate asa se aduna lumea pe aici.
SA aveti o zi frumoasa!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns daniela_daneza spune:

Salve!


Am mai tras cu ochiul pe aici dar daca am vazut balta goala , am asteptat azi sa ploua ca sa se umple de apa , sa nu innot pe uscat !
Va pup si Babylina e buna si apa si cafeaua !

arma , ce faci ? Cum e cu prigramarea la clinica ? Mult curaj si sanatate!

Va pupicesc !

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns nafi spune:

Buna fetelor!