Gravidute cu tromobofilie -cap 19-

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns MeAlex spune:

Andreea, am fost la dr. Avram, mi-a zis ca ea "ar incerca" cu Aspenter la mine si apoi, mi-a face analize, adica in principal, d-dimeri care nu sunt relevanti daca faci tratament cu anticoagulant (conform Synevo) si care arata ca in sange exista o substanta ce apare cand sunt deja cheaguri, ori asta pentru o sarcina mica este catastrofal pentru ca nu mai apuci sa salvezi cu Clexane.
La mine, cu Clexane, am dus cel mai mult sarcina, pana la 11 saptamani, chiar daca embrionul ramasese in urma si cred ca asta arata ca este necesar. In plus, dr. Avram zicea ca antiFXA (analiza pentru verificarea dozei de Clexane - daca e mare sau mica) nu este relevanta in sarcina...din spusele Balantei, care a facut fiv in Austria + din studiile din strainatate citite, antiFXA este singura analiza relevanta! Imi inchei aici explicatia renuntarii mele la dr. Avram.
Inca ceva...ma repet, fetele care si-au ajustat dozele, au fost nevoite sa faca asta, pentru ca medicii lor nu au luat in seama anumite analize, simptome, situatii. Eu sunt un exemplu invers, am ales sa am incredere intr-un medic si nu am facut bine...tot ce citisem arata ca nu era intocmai ok tratamentul (ma refer la Aspenter zilnic+clexane, nicio fata de pe forum nu a luat tratamentul asta de la inceputul sarcinii).

Stiu o fata, de pe acest forum, care nu a scris de ceva timp, dar care cred ca citeste...ea a decis ca face Clexane (pierduse 2 sarcini mari inainte, trecuse cu putin in trim 2 de sarcina), acum are un copil de 2 ani si ceva si e insarcinata cu al 2-lea (acum dr. i-a recomandat Clexane).

Doamne ajuta sa fie bine!
P.S.: Cand ai pierdut 3 sarcini si vorbesti de protocolul pt. a 4-a sarcina, nu folosesti verbul "a incerca" (ma refer la exprimarea dr. Avram).

Gena MTHFR - mutatie C677T heterozigot, Gena PAI - mutatie 675 4G/4G homozigot