Recomandari pentru dr. ginecolog jud. Constanta

Recomandari pentru dr. ginecolog jud. Constanta | Autor: vally04

Link direct la acest mesaj

Buna ziua tuturor!
Deschid acest topic deoarece sunt interesata sa aflu cateva pareri legate de d-l doctor Alexandru Moldovan de la Spitalul din Cernavoda. Sunt insarcinata in 14 saptamani si sunt incantata de acest spital, optez pentru a naste aici. V-as ruga pe cele care l-ati avut ca medic, sa imi dati cateva recomandari.
Va multumesc si astept sugestiile voastre!!!

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Alinaneagu spune:

este un medic incompetent. Sunt medici mult mai pregatiti dpdv profesional.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns vally04 spune:

Multumesc pentru mesaj. Recunosc ca sunt tare nelinistita in privinta doctorului cu care o sa nasc. Daca aveti alte recomandari pentru medici din spitalul Cernavoda, nu ezitati sa mi le impartasiti!!! Ast mesaje!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns vally04 spune:

Salutare, mamicilor si viitoarelor mamici!Ce puteti sa imi spuneti de dr. Belcin Anca? Am primit o recomandare pt d-na dr. si as vrea sa stiu si parerile voastre. Mai este la Medgidia, sau ce doctor care v-a multumit pe voi este la Medgidia? Ast raspunsuri!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anda82 spune:

De la Cernavoda este ff bun si un OM in adevaratul sens al cuvantului Fawaz Cazli(sigur nu am scris bine).

Iar de la Megidia f buna e dr Balasa.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns stanotilia spune:

Buna...eu sunt insarcinata in 34 saptamani si de curand respectiv 4 saptamani sunt vazuta de nu dr moldovan...sincer mie m-i s-a parut un medic bun dat fiind ca la noi in cernavoda nu prea mai sunt medici in afara de dna dr beatrice care nu prea are dansa timp de gravide si in al doilea rand in cernavoda nici o operatie nu se mai face fara dnu dr moldovaan.