Encefalopatie severa

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns oana_lex82 spune:

Btv_ovi, noua neonatologul nu ne-a semnalat vreo problema a lui Iustin..si nici nu pare a avea o problema in afara faptului ca nu vorbeste decat zice mama, tata dar si asta mai des le zice silabisit decat legat..nu pare molesit..alearga, are echilibru bun...Dar la noi in oras nu sunt cine stie ce medici buni si dedicati..as fi vrut sa stiu , daca ar avea vreo problema as putea sa o sesizez eu sau doar un medic isi poate da seama..adica tu cum ti-ai dat seama ca bebele tau are ceva probleme?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns tanea1988 spune:

Oana nu cred ca Iustin are vre-o problema din cite spui tu pare sa fie un copil normal,

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns tanea1988 spune:

Chuny medicu mi-a spus ca nu are voie sa se streseze, creierul lui e foarte sensibil, dar oricum o sa incerc poate ii va place , da nu prea cred

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns btz_ovi spune:

Citat:
citat din mesajul lui oana_lex82

Btv_ovi, noua neonatologul nu ne-a semnalat vreo problema a lui Iustin..si nici nu pare a avea o problema in afara faptului ca nu vorbeste decat zice mama, tata dar si asta mai des le zice silabisit decat legat..nu pare molesit..alearga, are echilibru bun...Dar la noi in oras nu sunt cine stie ce medici buni si dedicati..as fi vrut sa stiu , daca ar avea vreo problema as putea sa o sesizez eu sau doar un medic isi poate da seama..adica tu cum ti-ai dat seama ca bebele tau are ceva probleme?


Din ce spui tu Iustin chiar pare un copil normal,voi stati prost cu racelile si mancarea din ce stiu.

Paul la nastere a fost diagnosticat cu EHIP,iar maternitatea ne-a inclus intr-o program de evaluare a testelor Bayley la un anumit interval de timp,deoarece,conform spuselor lor,e posibil pe parcurs sa apara anumite probleme in dezvoltarea lui.