Delfinasi jucausi de iulie-august 2010 (26)

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns histamina spune:

la multi ani sanatosi si frumosi Razvan si Laurica!

crisitna, pt alergii nu iti trebuie decat 80 d elei cat e consultatia la dr irna Bucur la mediclass.e ff buna.
iti spun din experienta.
sa stii ca sunt irelevante mare parte din teste pana la 5 ani.

daca vrei,da-mi un mail la nike974@gmail.com si iti trimit o lista cu alimentele cu cel mai mar epotential alergen care trebuie evitate.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns btz_ovi spune:

Voi m-ati zapacit cu link-urile privind jucariile,cred ca daca mi-as permite,i-as umple o camera numai cu jucarii,asa-mi plac.

Vroiam sa-ti zic Corina ca am vazut acel calut,nu stiu daca indeplinea si functiile specificate de tine,pe un site,cu 105 ron.Dar nu mai gasesc site-ul.
Si noi avem la bunici un calut,asta vara nu l-a simpatizat tare,sper de Craciun sa fie mai incantat.
Eu as vrea sa ii iau un catel mic,ii plac enorm cateii,pe afara ii smotoceste pe toti patrupezii vecinilor,le baga mana in gura,vrea sa le scoata ochii,ii trage de urechi/coada,ii ia in brate,o nebunie totala.Si stiu ca si cainii sunt foarte protectori cu ei.Cred ca ar fi o distractie totala zilnic.Sa vedem cum facem la anul,poate reusim sa ne luam o casa (nu apartament) si primul lucru care il vom face ii vom achizitiona un catelus.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns btz_ovi spune:

CriSN am intrat pe link-ul trimis de tine si am citit despre fimoza/circumcizie .Fereasca Sfantu ce am citit acolo,mi s-a facut pielea de gaina.
In alta ordine de idei,ma bucur mult ca ti-ai rezolvat problema la servici si ca esti mai linistita.Pana la urma cu SN ce vei face?Va merge la cresa din ian?Pup

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns crissy77 spune:

btz, pe mess o sa intru cand va face Bea nani. Acum s-a trezit, dar vreau sa-i arat lui