HERPES !!!!

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns danat spune:

Din pacate fac si eu parte din club imi apare herpes cand am o perioada stresanta (prelungita) sau cand nu beau lichide cat ar trebui... ideea e ca s-a spus aici ca virusul si-ar face de cap cand imunitatea e slabita, teoretic as inclina sa cred ca da, insa atunci inseamna ca avem tot timpul imunitatea slabita?? Intr-adevar vreun an nu mi-a iesit niciodata, dar de la o vreme apare periodic si, mai ales, in perioada menstrelor La mine functioneaza inca crema cu aciclovir, nu am alta varianta, oricum, iar pastile nu as inghiti special pt asa ceva.
Intrebarea mea ar fi: cum facem sa crestem imunitatea aia? Ca daca stressul tot acolo e, nu stiu ce sanse de izbanda avem...eventual calmante?!



Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns blackgirl0 spune:

Blue eyes, si eu sunt medic si la herpes prefer sa nu iau deloc antivirale. De recomandat da, insa optiunea mea personala este NU. In schimb, mai iau isoprinosin si multa vitamina C.

Off topic: nu mi se pare, dar tu chiar nu ai ce sa faci decat sa o hartuiesti pe XIO. Iar asta cu influentatul cu ce scriem pe aici: oare de ce nu se ia lumea dupa mine cand combat fumatul in timpul alaptarii (chit ca unele mame sustin aiurea ca merg)?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns XIO spune:

Nina, si eu am incercat ala dar nu m-a ajutat....tu cat timp l-ai tinut? Si te-a ajutat in maniera din reclama, sau dpdv simptomatic?

Blue eyes, ti-am scris mesaj, ca deja ai facut o varza din topic. Daca doresti sa mai scrii despre caracterul meu sau sa faci evaluari psihologice fa-o pe PM. Daca te faci ca nu intelegi ce scriu doar ca sa iti iasa ceva si sa spui cat de insensibila sunt, fa-o pe PM, daca ai nevoie de aplaudaci sau vrei sa impresionezi audienta, du-te la ZZ si scrie acolo, ca este subiect special.
lasa subiectul asta in pace!