cursuri de engleza la British Council

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns manuelacrina spune:

... cautand alternative, am gasit cursurile Lexis, despre care am auzit / am citit si bune si rele.

In comparatie: British Council cu Lexis care considerati ca sunt mai eficiente ? ... sau de ce ati ales una din alternative si nu cealalta ?

Multumesc

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns NinaB spune:

gandeste-te ca , pe termen lung te intereseaza atestatul de limba engleza. pe care il poate obtine de la BC.
adauga interactiunea cu alti copii = comunicare, daca insisti in a compara cu meditatiiel acasa.

personal, atmosfera de la BC mi se pare f placuta, iar accesul la materiale informative/pregatitoare/ajutatoare zic eu ca e un plus.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns manuelacrina spune:

NinaB, de acord cu tine. Si eu consider ca in cadru organizat cu mai multi copii invatarea / comunicarea unei limbi straine este mai usor de insusit. Nu faceam comparatia cu meditator acasa (... care, dupa cum spune si anemona, poate avea si aceasta alternativa avantajele ei).

Dilema mea este care dintre British Council si Lexis este o varianta mai buna / mai eficienta de invatare a limbii engleze pentru un copil de 6-7 ani ? ... din punct de vedere al calitatii cursurilor / profesorilor / metodicii ...

... ambele institutii sustin ca organizeaza examene pentru atestat Cambridge.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lala_D spune:

Examenele Cambridge nu depind de frecventarea cursurilor de la BC.
Sunt sesiuni de examene organizate chiar la BC, de mai multe ori pe an si se plateste doar examenul.

Cursuri de pregatire se pot face ( pentru aceste examene) fie la BC, fie la Lexis, fie la Shakespeare-school.
Difera pretul platit pentru ele, calitatea e cam la fel peste tot pana la cursurile de adolescenti.
BC are mai mult material didactic dar cu un abonament la biblioteca lor se rezolva si asta mult mai ieftin la varste mici.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anemona spune:

Cred ca in alegerea unei scoli poti lua in calcul si elementul accesibilitate, in sensul unei locatii mai aproape de casa sau al unui interval orar care iti convine. Eu mi-am permis s-o duc la BC la orele alea si am optat pentru BC. Probabil ca m-as fi reorientat catre Lexis daca nu puteam. Sau catre Shakespeare School, despre care am mai auzit de bine. Personal, cred ca profesorii nativi de la BC imprima un accent frumos (dar, atentie, nu toti sunt nativi, unii sunt polonezi sau alte natii), dar nici macar accentul nu este elementul esential in invatarea unei limbi straine, conteaza sa o invete corect si sa fie fluent. Totusi, daca ambele variante sunt la fel de accesibile din toate punctele de vedere, as opta pentru BC. Ai si biblioteca la dispozitie, de unde poti lua materiale foarte bune, fara sa mai fie nevoie sa le cumperi. Noi am luat foarte multe carti, povesti, CD-uri, abonamentul fiind inclus in pretul scolarizarii. Daca de ex lasi copilul la curs si iesi in oras si se intampla sa intarzii, ei duc copilul la biblioteca unde este supravegheat, au si o consola cu jocuri unde se distreaza pana ajungi sa-l iei.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns NinaB spune:

subscriu la afirmatiile Lalei D si Anemonei.

BC este o retea internationala cu toate avantajele aferente si "furnizor" de Cambridge. Lexis si Shakespeare School sunt institutii locale.

in mod uzual prefer sprijinirea oricarei initiative romanesti, in mod particular, BC ofera multiple avantaje pe care, admit onest, ca le evaluez in primul rand ca adult.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns JuliaSM spune:

Citat:
citat din mesajul lui anemona

dar nici macar accentul nu este elementul esential in invatarea unei limbi straine, conteaza sa o invete corect si sa fie fluent.


Anemona,accentul nu e elementul esential in invatarea unei limbi straine,dar uneori se dovedeste a fi foarte important! Daca ai posibilitatea sa le oferi copiilor vorbitori nativi de Britich English,eu zic ca atarna greu si asta.
Mie mi-a lipsit foarte mult tocmai partea cu accentul British bine insusit cand am dat CPE-ul,la proba orala am luat calificativul cel mai slab,desi la grammar am primit aproape maxim.In calificativul final,nu mai conteaza la ce ai fost mai slab,ci se face media notelor.Gandind retroactiv acum,as da orice sa fi avut un profesor bun cu accent British atunci cand am prins engleza! O data ce incepi sa vorbesti intr-un fel anume si o faci ani la rand,greu e apoi sa repari prin exercitiu un accent prins gresit.

p.s.N-as vrea sa auzi un rus vorbind engleza fluent si corect,dar faca accent...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns NinaB spune:

ah...mai e un amanunt legat de BC. care nu vizeaza competente sau beneficii. a gasi un loc de parcare, fie si pentru cateva minute, in zona aia echivaleaza cu dificultatea unui marathon pentru o persona obisnuita. e horror!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns manuelacrina spune:

Am fost la test la BC ... prime impresii si bune si mai putin bune.

- programare la 13.30, mi s-a spus sa ajungem cu 15 min mai devreme, am ajuns la 13.00 ... imediat toti copiii au fost introdusi intr-o sala, iar mie mi s-a dat de completat un formular "dar completati-l in cea mai mare viteza ca intra acum la profesor" ... "doamna de intampinare" lasa multe de dorit ... in fine ...
- copiii mai mari au primit o fisa/test, cei mici au avut un interviu 2-3 min cu cate un domn profesor (tineri, f simpatici) ... toti in aceeasi sala
- dupa "interviu" copilul era clasat pe unul din cele 3 nivele de la BCK si profesorul iesea cu copilul si comunica putin cu parintele
- mie personal mi s-a parut ff aglomerat si "procedura" in mare viteza
- si am fost cam dezamagita ca mi-a fost incadrata C. la BCK 1
- probabil si ea s-a simtit "luata cam pe sus", a mai intervenit si timiditatea ... desi profesorul a spus ca stie cuvinte si se vede ca a mai invatat inainte ...
... asta e, m-am impacat cu gandul ca mai bine o ia mai de jos si invata "bazele" temeinic, decat sa pice intr-o grupa peste nivelul ei si sa fie frustata...

E adevarat ca nivelul limbei engleze care se face in gradinite este redus, dar noi am mai lucrat si impreuna, in joaca, si e f incantata de CD-urile Magic English ... stie multe cuvinte/notiuni, raspunde la intrebari simple, dar formuleaza rar ea singura propozitii ... si a mai fost si vacanta la mijloc in care ne-am mai "relaxat" inclusiv la capitolul engleza ...

Care ar fi fost un nivel bun sau ce presupune sa stie un copil de 6 ani pentru a fi incadrat la BCK 3, de exemplu ?

... si am mai observat un aspect, sunt si profesori nativi acolo care vorbesc numai in engleza; parerea mea este ca pe un copil il cam pierzi daca ii vorbesti exclusiv in alta limba, pierde firul, nu are concentrarea sa urmareasca tot ce i se spune, astfel nu face ceea ce i se cere, devine anxios ...

Voi ce credeti ? este benefic sau nu sa i se vorbeasca unui incepator exclusiv in engleza ?





Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Cricor spune:

Eu personal n-am fost foarte multumita de cursurile de la BC.
Eu am dus copilul acolo doar pentru a mentine un contact cu vorbitor nativ de engleza si am sperat eu ca va gasi acolo copii interesati de engleza care doresc sa converseze in engleza. Nici una nu s-a intamplat. Profesorul era roman, nu stiu cum de era profesor acolo, nu l-am auzit vorbind engleza, dar dupa cum vorbea romana, clar limba lui materna era romana - de altfel un domn foarte amabil si o persoana foarte placuta. Copiii nu schimbau o vorba in engleza intre ei, doar cu profesorul vorbeau in engleza, si aia daca chiar stateau in clasa (era un baietel care statea minute in sir la baie..ca n-avea chef de engleza).
Cel mai mult m-a surprins abordarea, stricta si ca pe o limba straina..eu ma asteptam la altceva...fi-miu care vorbeste engleza fluent..s-a crizat total cand a auzit de past participle :).
Am intrerupt, si ma gandesc sa incerc iarasi cand va fi in clasa a 5 sau a 6a.

Mergi la inceput