mamicile raspund[help]

mamicile raspund[help] | Autor: silvia89

Link direct la acest mesaj

Buna. Numele meu este Silvia, sunt studenta in anul III si realizez un studiu despre consumul de ciocolata la copii, legat de tema mea de licenta. De aceea am mare nevoie de parerea unor mamici despre acest subiect. Informatiile sunt folosite doar in scop didactic. Intrebarile ar fi urmatoarele:
1. La cumparaturi mergeti insotite de copii?
2. Pentru gustarea din timpul orelor oferiti copiilor bani sau pachetel?
3. Ce parere aveti despre consumul de ciocolata la copii, este sanatos sau nu. Cam cata ciocolata ar trebui sa consume un copil intre 6-11 ani, pe saptamana?
Multumesc si astept parerile voastre.

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns tzuna spune:

Fata mea de 4 ani refuza orice fel de ciocolata. Dc i-ar placea insa cred ca i-as da cate 2 cubulete pe zi. Cred ca ciocolata neagra amaruie si ciocolata gen kinder sunt destul de sanatoase.

iau fetita cu mine la cumparaturi si de obicei vrea sa-i iau iaurt ceva sau o jucarioara pe care nu o primeste insa de fiecare data.

acum din experienta mea de cadru didactic la clasele 1-4 iti spun ca cei mici au la ei banii necesari sa-si ia "porcarii"gen chips-uri de la chioscul scolii. Cei care au pachetel de acasa au si fructe sau biscuiti la ei. Cornul si laptele nu sunt la mare cautare aici in Bucuresti.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns NewMami spune:

Buna Silvia,
Speram ca raspunsurile noastre sa te ajute in studiul care il ai de facut:
Baietelul meu are 6 ani, de abia impliniti.
1. La cumparaturi mergeti insotite de copii?
De obicei evit sa-l iau la cumparaturi cu mine, din mai multe motive ... primul aglomeratie un alt focar de infectii, virusi, etc ca orice loc public; al doilea este ca imi ia mult mai mult timp cu el dupa mine ... ma misc mai repede fara el.
2. Pentru gustarea din timpul orelor oferiti copiilor bani sau pachetel?