Drepturile mamelor

Raspunsuri - Pagina 14

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns marius spune:

Intreband.
Nu s-a publicat.

www.romleas.ro/Rosia%20Montana/" target="_blank">Ce nu stiu romanii despre aurul lor!

Eu pur si simplu / Pagina legislativa

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns andree_anina spune:

Buna, ma numesc Andreea si am si eu cateva intrebari, daca ma poate ajuta cineva. Sunt studenta in anul 1, la zi, sunt insarcinata si in luna august o sa nasc primul copil. O sa beneficiez de indemnizatie, tinand cont ca nu lucrez? Daca da, cati ani?
Daca da, din anul 2 pot sa stau acasa sa cresc copilul si ma duc la facultate doar la examene? Daca da, cati ani?
Va rog, daca ma puteti ajuta.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marius spune:

Citat:
citat din mesajul lui andree_anina

Buna, ma numesc Andreea si am si eu cateva intrebari, daca ma poate ajuta cineva.
Sunt studenta in anul 1, la zi, sunt insarcinata si in luna august o sa nasc primul copil.

1. O sa beneficiez de indemnizatie, tinand cont ca nu lucrez?
2. Daca da, cati ani?
3. Daca da, din anul 2 pot sa stau acasa sa cresc copilul si ma duc la facultate doar la examene?
4. Daca da, cati ani?
Va rog, daca ma puteti ajuta.

1. Da, beneficiezi
2. Maxim pana implineste copilul 2 ani
3. Da. Nu cred ca poti sa mergi la examene din cate stiu se intrerupe anul universitar dar cel mai corect este sa te interesezi direct acolo.
4. Daca accepta sa te prezinti la examene desigur maxim 2 ani dar sunt rezervat. Cred ca se solicita intreruperea si reluarea anului universitar.

Am sa te rog daca nu iti cer prea mult sa vii sa scrii aici pentru ca nu stiu si sunt si eu curios. Multumesc.

www.romleas.ro/Rosia%20Montana/" target="_blank">Ce nu stiu romanii despre aurul lor!

Eu pur si simplu / Pagina legislativa

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns andree_anina spune:

ok, multumesc mult. O sa ma interesez si o sa va spun.

Mergi la inceput