Drepturile mamelor

Raspunsuri - Pagina 12

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ancadragoman spune:

Daca ai optat pentru un an de CIC si te intorci mai devreme mai beneficiezi de reducerea de program ?

anca de fetita cu fundita Maria Alexandra (4 noiembrie 2007)
poze si filmulete
povestea nasterii
www.totsites.com/tot/mariadragoman" target="_blank">eu sunt Maria
www.onetruemedia.com/otm_site/start" target="_blank">Montaje Mariuca


AM PRODUSE LA BAZAR!!!!!!

DE TOATE PENTRU TOTI!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marius spune:

Daca alaptezi da.
Baza legala OG96/2003 art. 17

www.romleas.ro/Rosia%20Montana/" target="_blank">Ce nu stiu romanii despre aurul lor!

Eu pur si simplu / Pagina legislativa

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ameli2008 spune:

firma la care lucrez este in proces de insolventa,eu sunt insarcinata in2luni dar am inteles ca vor sa concedieze toti angajatii.momentan sunt in concediu medical,ma pot concedia?Si ce pot face pt.a putea beneficia de indemnizatia de crestere copil.Mentionez ca nu cred ca pot beneficia de somaj pt. ca imi lipsesc cateva zile pentru a avea1an muncit

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marius spune:

Verifica concret la AJOFM situatia ta, chestia asta "cu imi lipsesc cateva zile" ma cam enerveaza (scuze) ce este asta:
"imi lipsesc cateva zile pentru a avea1an muncit"?


www.romleas.ro/Rosia%20Montana/" target="_blank">Ce nu stiu romanii despre aurul lor!

Eu pur si simplu / Pagina legislativa

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns CORNELIAP33 spune:

Buna Marius,
Desi am citit ultimele reglementari de pe site-ul tau nu m-am lamurit . Asa cate intreb pe tine...
Cumnata mea a nacut in august 2011, a optat pentru CIC 2 ani. Ar vrea sa se intoarca mai devreme.
Poate sa se intoarca
- inainte de 1 an
sau
- doar dupa 1 an?
Are drept la program scurt?, caci de stimulent de insertie am inteles ca nu e cazul...