Nana, suntem alaturi de tine- mai iunie 2010 (4)

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns R.Cata spune:

Da...Pentaximul e de la stat.

www.mirunailinca.blogspot.com/" target="_blank">Miruna-Ilinca 28.04.2010

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Alinutzaa spune:

Vivela saru'mana de raspuns.

hai ca am vorbit cu medicul de familie si m-am lamurit. Situatia este asa:
- sunt medici care au primit Pentaxim ca vaccin gratuit, din pacate insa nu toti
- ea a primit Tetraxim (tot de la Pasteur) pe care il face gratuit. Ca sa ajunga la aceleasi valente cu Pentaximul, se administreaza si ActHib (tot de la Pasteur)(sau ceva de genul asta, nu am apucat sa caut pe net denumirea exacta) care se cumpara si costa doar vreo 70 Ron

Alina

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Vivela spune:

uau, asta e o veste buna. ca la david am cumparat Pentaximul, nu mai stiu cat era, dar oricum destul...nu chiar ca infanrixul, dar pe-acolo...

_

Mami de pui nazdravani, David (2/9/07) & Damian(7/6/10)
Cand schimbati modul in care priviti lucrurile, lucrurile pe care le priviti se schimba

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns corinasmile spune:

Fetelor,

si eu azi am vb cu pediatra despre Pentaxim si mi-a spus ca a intrat intr-adevar in schema de stat, numai ca cica nu garanteaza ca va fi si disponibil.. adica - azi este, maine nu-i

Voi ati auzit de problema asta?


Corina, mami de Maria (14.06.2010)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Alinutzaa spune:

Iti zic eu cam cat ai dat pe Pentaxim la David - in jur de 180 ron
Si Tudor tot pe Pentaxim a fost si a fost super ok.

Alina

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Alinutzaa spune:

Corina, din pacate....s-ar putea sa fie cam cum a zis doctorita ta cu Pentaximul.
Exista insa varianta pe care am scris-o eu mai sus, adica Tetraxim gratuit + ActHib cumparat

Alina

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns corinasmile spune: