Cresterea prepelitelor (3)

Raspunsuri - Pagina 20

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mihain2010 spune:

freenolf: cam mare cheltuiala pentru cateva pasari: podea lavabila, mai multe custi si in plus o camera indisponibilizata, doar pentru 25-30 de pasari?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns freenolf spune:

Nu-mi spune mie, spune-i lui vasilache

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mihain2010 spune:

Vasilache a avut ideea, dar tu l-ai sfatuit ce si cum sa faca...
Daca vrei, va spun la amandoi.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Pavel_2502 spune:

Marius, cum stai cu ouale de prepelita pentru incubat? Ai de vanzare si la ce pret? M-ar interesa 100 de buc....

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marius spune:

Am primit pozele de mai jos de la filip.morar nu sunt chiar toate am selectat un pic dar in esenta acestea sunt mai relevante:

http://www.romleas.ro/prepelite

www.romleas.ro/semnatura/rules.gif" border="0">
Eu pur si simplu / Pagina legislativa

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns amiraroby spune:

salutare!marius cum fac sa memorizez pozele astea in calc meu,imi plac la nebunie custile astea si am sa incerc sa mi le fac singura dar din lemn,mersi pt ca esti dragut si amabil cu noi toti

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns adi2003 spune:

Foarte simplu.
Click dreapta pe poza, alegi "save picture as"...alegi locatia de pe Pc-ul tau unde vrei sa o salvezi si dai "save". Asa cu fiecare poza.

Se salveaza la dimensinea de 400X300, asa cum sunt puse aici.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns filip.morar spune: