Cresterea prepelitelor (3)

Raspunsuri - Pagina 19

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns vasilache71 spune:

Buna ziua.

Sunt si eu incepator in ale cresterii prepelitelor... adica saptamana asta vreau sa cumpar cateva. Deja stau de vreo 5 ore tot citind :) si entuziasmul pe care-l aveam la inceput s-a transformat intr-o usoara ingrijorare :)

Am vazut ca majoritatea locuiesc la curte... Eu nu am posibilitatea... stau la bloc :( si in Bucuresti :) Pe ici pe colo am citit ca ar fi o problema dejectiile, o alta mirosul...

Ce intrebare am pentru inceput: E posibila cresterea prepelitelor intr-un apartament la bloc? Ce probleme pot interveni (sau cu ce probleme s-au lovit altii, daca exista)? Ca o mentiune, sunt 3 camere, din care una goala la propriu, una cu 11 papagali perusi in 3 colivi :)) - nu mai intrebati de galagie, ca deja caut materiale izolatoare fonic :) - si una in care stau cu prietena :)... Papagalii apartin prietenei... prepelitele urmeaza sa le iau de capul meu - cu acordul ei, bineinteles... :) ... deci sunt cam pe cont propriu...

M-am interesat de colivii - pardon, custi - desi pentru 10-15 prepelite cate intentionez sa cumpar mai degraba as face eu una...

Vreau sa vad daca merge treaba in primul rand... si in al doilea rand sa mananc niscaiva oua de prepelita, ca papagalii nu fac :)) Iar la 150 lei cusca nu ma inghesui deloc... Prepelite am gasit si prin Bucuresti si prin Pantelimon (Ilfov) si ma opresc, altfel inseamna sa cumpar cate una de la fiecare, daca mai caut mult pe net :)