sa ne numaram binecuvantarile (cap.5)

sa ne numaram binecuvantarile (cap.5) | Autor: Gabi_K

Link direct la acest mesaj



Cap. 1, Cap.2, Cap.3, Cap.4

Gabi+Robert(20.05.1997)+Lili(17.05.2002)
www.dropshots.com/kincses3#" target="_blank">poze noi www.dropshots.com/kincses4#" target="_blank">poze si mai noi
www.dropshots.com/kincses5#" target="_blank">poze cele mai noi
Povestea nasterii: Lili si Robert

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns martie spune:


Da, m-am trezit si eu in grupul asta asa, intr-o viteza. Ieri nu eram, azi sunt, ceva in genul asta. Viata e grea, dar trece (cum zicea nenea cioran). Multumesc pentru floricele, tocmai ce ziceam...lumea te compatimeste sincer. Pana acum nu m-am simtit discriminata, mai vedem, adevarul e ca si sunt cu semnul incepatorului

Gabi, la multi ani x 3 sa inteleg. Sa iti traiasca toti 3!

Conchita, tu singura cu fata cu cortul in concediu?? Tu vorbesti serios? Noi cam tot impreuna facem concediile. Asta iarna la schi fiecare statea pe rand cu un copil, a fost ok pentru copii. Toata lumea ne felicita, vaaaaai ce familie superba, dac-ar fi stiut ei.... Ma distra ca altii ne povesteau cu tristete in glas ca au divortat, nu au reusit sa fie o familie asa frumoasa ca a noastra...ce sa mai zic, taceam din gura

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns conchita spune:

Gabi, hahaha, deci nu tine doar 3 zile, wow, la multi ani pentru copilasi deasemenea!

martie, da, cu cortul singure io cu sonia. e de rau? nu ne ducem in pustiu, ci in loc special amenajat unde-s si alti oameni cu corturile...ar trebui sa-mi fac griji? cat despre discriminare, ma bucur ca la tine nu e, la mine am resimtit-o cu vecinii. intre timp, alea doua mai cu motz s-au mutat, am fost propusa sa fac parte din board-ul astora care au grija de comunitate, ne-am imprietenit mai bine cu restul - invitatii la cina, etc. e de bine. dar la nivel de societate tot resimt ca-s anumite legende urbane si diferente.

Mergi la inceput