Burtici cu delfinasi de iulie-august 2010 (88)

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns CD27 spune:

buna seara, inca mai sunt si eu in delfinariu dar nu stiu pentru cat timp, am inceput sa am caderi nervoase si crize de plans cu hohote incontrolabile, in rest contractii la greu, ameteli si stari de lesin, n-am mai ajuns la dr si tot ce vreau e sa se termine tot, nu mai rezist

va rog sa ma scuzati pentru rabufnire dar simt ca cedez

cu bobinache 27s+
Mami de Mikul Robert Constantin (19.09.2008)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns aelita spune:

OTILIA,da nu stiu daca aici se face vaccinull asta anti tbc,normal se considera boala eradicata aici,cred..nu mai stiu acum,cum se numeste? ,sa ma uit pe caiet.si se face doar in primele zile?
tu l-ai facut acolo si apoi botezul si cumnata unde erau,in Romania sau tot acolo?ca banuiesc ca sia colo e eradicata,nu?

BTZ OVI-

Citat:
Da,sunt si medici care urla si le vorbesc urat,moase la fel,pacientele sunt injurate si umilite,din "curve" si "tarfe" nu sunt scoase(uita ca si ei au sotii si moasele sunt mame).
doamne,doamne !!!!!!!
uita in primul rand ca au niste obligatii si pacientii niste drepturi !! incalca orice lege,orice drept ,niste bestii !! cum ii pot tine asa ???????apoi se bat cu pumnul in piept ca ei sunt mai buni ca toti din strainatate,dar cine cred ei ca i-ar tine angajati cu un asemenea comportament??sunt buni la ce,la injurat ?


SHERI-
Citat:
carnea din supa e toata a mea, nu indrazneste nimeni sa ia o bucatica!


CRISPO,daca sunt scurte durerile,si trec,nu sunt periculoae,nici de travaliu.

BUMBLEBEE doamne,ce povesti din spitale !!!

adica nu isi dau interesul deloc ,nu e vorba doar de cum trateazaż??nu isi dau interesul NICI SA TRAIASCA UN NOU NASCUT??????astia sunt animale,ce cauta in medicina?? doamne,pe mana cui apuca bietele femei ,si pleaca de acasa sa aduca pe lume un bebe..

DRAGAICA hahaaa acum sunt cuminti dupa ce ieri se paruiau in burta ta???