Viitoare mamici de septembrie-octombrie 2010 (11)

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns crina-s spune:

Doamne ce a trecut timpul.Aproape s-a facut Duminica

va dulce pe toate
noapte linistita!

8+

crina

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns maya71 spune:

Citat:
citat din mesajul lui crina-s

cred ca am inceput sa vorbesc cam mult
sorry!

8+

crina


nu suflet, nu vb prea mult. zic de tratament deoarece la mine... am pierdut sarcina pe 1 febr (nu se stie de ce... in 12 sapt). parerile sunt impartite la medici... unul zice ca poti sa ramai imediat, altul recomanda dupa 3 luni. 1 febr a coincis si cu data cand ar fi tre sa/mi vina ciclul asa ca 11-15 a fost perioada fertila. mai demult,o buricuta zicea ceva de injecti inainte si dupa perioada fertila... sincer, eu doresc sa raman cat mai repede dar am inimuta stransa.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns maya71 spune:

Va si eu de noapte buna! Nici nu stiu cand a trecut timpul. Ha,v/am prins, e duminica.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns IONY_82 spune:

Maya iti tin pumnii sa iasa pozitiv testul pe 28 ca sa ni te alaturi noua.
Anca Micaela imi apre f rau n-am cuvinte.Fii tare si mergi inainte si vei vedea ca urmatoarea va fi bine.Din pacate noi,femeile trebuie sa trecem si prin aceste suferinte.Eu iti trimit si te rog ai grija de tine
iazmin, eu am facut un singur test in a 23 zi a CM si a iesit pozitiv
Si la tine e bebe sigur daca testul e pozitiv
Anamaria sa dea Domnul sa fie totul bine si sa vin cu vesti bune luni
intepaturile in uter am inteles ca sunt normale daca sunt suportabile.La uter retrovers se vede sexul mai tarziu.Linisteste-te ca sa nu-i faci rau la bebe.Imi pare rau de durerea prin care treci.Ai grija de tine si de bebe

Ionela 7+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns IONY_82 spune:

Cred ca am ramas ultima
Va de noapte buna
Somn usor fetelor
Merg si eu la

Ionela 7+

Mergi la inceput