Alaptatul - Help Line (12)

Raspunsuri - Pagina 54

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns diamat spune:

MARINA

daca de luni bebe a inceput sa nu mai suga si tu ai postat joi, e foarte posibil ca si cantitatea ta de lapte sa scada. E un moment tare greu pentru amandoua.

Nu sunt adepta medicamentelor insa cred ca ai putea sa incerci in pic de nurofen, cat sa nu o mai doara asa tare si sa se poate gandi si la altceva, adica mancare. In timpul asta, daca tot nu suge bine, incearca sa te mulgi cat de putin, sa ai ceva mai mult lapte si sa iasa mai usor.

Cat de des suge pe zi? Noteaza o zi. Nu stiu daca e cazul sa te panichezi, insa trebui sa fii atenta sa nu se deschidrateze. Laptele praf oricum nu ar ajuta-o cu nimic, din contra, deci nu se pune problema sa renunti la alaptat. Insa ar fi o idee buna sa mentii un pic mai mult lapte decat are ea nevoie, sa ii fie mai usor sa suga.



Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns giulik spune:

Buna,

sunt o mamica de 10 zile...si am o intrebare.
In spital sanii mi s-au intarit la venirea laptelui..cand am ajuns acasa, sanii au fost moi.
Dar acum (de cateva zile) sanii imi sunt tari si grei intre alaptari. Este normal??? Dupa ce suge bebe sanul devine moale.
Dau cate un san la o masa pana se satura.

Multumesc

25+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Mar_inna spune: