Sa o ajutam pe Laura

Sa o ajutam pe Laura | Autor: Flavia

Link direct la acest mesaj

Laura Stanescu este invatatoare la scoala nr. 27 “ Principesa Ileana” din Bucuresti sectorul 2.Din iulie 2009 se lupta cu o boala necrutatoare cancer ovarian de gradul III suferind pana in prezent 4 interventii chirurgicale ultimele in intervalul 16 septembrie-14 octombrie 2009.
Pronosticul medicilor este total pesimist cu toate ca unul dintre acestia declara ca rar a vazut pacient care sa agate atat de mult de viata.Laura se agata de viata pentru ca acasa o asteapta doua fetite gemene in varsta de 11 ani care nu au tata permanent (parintii sunt divortati de peste 7 ani).
Fetele sunt eleve in clasa a V-a la Scoala nr . 19 Tudor Arghezi din Bucuresti si au rezultate foarte bune la invatatura cu toate ca starea de sanatate a mamei le afecteaza profund.

Deoarece resursele financiare ale familiei s-au disipat prin spitale si pensia alimentara de 300 de lei pentru ambele fete nu reusesc sa acopere minimul necesar de hrana va rog frumos sa ne ajutati sa strangem bani atat pentru spital cat si pentru fetite.
Banii sunt necesari si pentru pampers, medicamente, personal medical care trebuie motivat pentru a asigurar servicii decente.

Deasemenea avem mare nevoie de ajutor pentru a asigura in cazul foarte probabil de deces al mamei numirea ca tutore legal a bunicii care are de grija de ele momentan si spijinit-o pe mama permanent.
Tatal natural refuza sa se ocupe de ele chiar si in eventualitatea unui deces desi s-ar putea ca motivatia mostenirii unui apartament sa il stimuleze sa preia aceasta sarcina pe hartie.
Tatal este liber profesionist, nu are o locuinta in proprietate personala si nu are un venit lunar stabil.