astept un raspuns de la cei mai invatati

astept un raspuns de la cei mai invatati | Autor: aleesicoo

Link direct la acest mesaj

am avut in luna iulie menstruatie pe data de 28, atunci am luat anticoncep pt ca pe 29 august botezam si nu vroiam sa fiu la menstra atunci, pe data de 29 aug a fost ultima pastila pe care ammai ,luat o iar pe 31 mi-a venit. bun...
s-a terminat si menstruatia si am inceput sa prestam pt , dupa calculele mele si dupa testul facut pe ovulatia a fost pe 14 septembrie(mare zi a ovulatiei)in care am prestat si atunci...pe 15 am facut o eco abdominala si mi s-a zis ca ovulez din ambele ovare, am facut eco pt ca ma intepa fff tare ovarul stg, inclusiv azi am avut intepaturi, si ma gandeam sa nu fii facut vreo anexita. nu e vb de anezita ca ovarele sunt perfect sanatoase, si ca luna asta am ovulat din abele ovare ,adstea sunt spusele medicului..bun..
azi m-a mancat undeva sa fac un test de sarcina care bineinteles ca a iesit negativ....
ca schimbare de situatie am sanii tari si durerosi, mameloanele sensibile...si ff balonata... ideea este urmat: AM SANSE SA FII RAMAS INSARCINATA?MULTUMESC ANTICIPAT

HAIDE BEBE LA MAMII IN BURTICA!!!
Invingatorii nu renunta NICIODATA!!!!

http://community.webshots.com/album/574674676TrCmjB

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Sheannamp spune:

Eu zic data viitoare sa iti faci testul imediat ce te dai jos din pat.

Serios vorbind, doctorul ginecolog (ca tot ai nevoie de oameni mai invatati) ce a spus IERI cand ai fost la eco??????

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns aleesicoo spune:

eu la lucrez la un spital de urgenta...SF IOAN daca ai auzit de el.. si aici nu avem sectie de gineco.. ecografia mi a fost facuta de un chirurg....
adica la primul pisu trebuie sa il fac?...si in mod cert nu sapt asta nu ?



Citat:
citat din mesajul lui Sheannamp

Eu zic data viitoare sa iti faci testul imediat ce te dai jos din pat.