stiri la tv

stiri la tv | Autor: Deus

Link direct la acest mesaj

Copil nenorocit la maternitate, bolnav lasat sa moara la spital in sectia de urgente !
Efectiv ramai socat si frustrat fiindca ai senzatia ca sistemul nostru nu va ajunge niciodata unul care sa traga la raspundere intr-adevar pe cei vinovati! In 18 ani doar2 medici in RO si-au pierdut dreptul de apractica medicina!
Nu vreau o polemica medicii sunt buni sau rai! fiindca stim ca sunt medici foarte buni si foarte sufletisti in RO insa as vrea sa stiu cum dracu dorm gunoaiele alea de care pomenesc mai sus, bine?
Sora mea este asistenta medicala la terapie intensiva la un spital in California. Si imi spune ca la ea in fiecare an are cel putin doua cursuri obligatorii fiindca la ei nu se considera ca gata esti asistenta pe viata/ tot timpul trebuie sa-ti aduca aminte despre ultimele inventii, despre ultimele tehnici, despre cum sa tratezi pacientul etc. La noi mai face careva vreun curs? La noi pe parcurs le mai aduce cineva aminte cadrelor medicale ca trebuie sa-si trateze pacientii ca si cum in pat s-ar afla o ruda de a lor?
Mi-e mila de amaratu ala care a stat 4 ore si nu l-a bagat nimeni in seama, sa le fie rusine !Mi-e mila de mama aia care a nascut un baiat de 3 kg si ceva si a primit nota 1 fiindca medicul nu a decis sa faca cezariana! Ce dracu le este frica de cezariana asa de tare? Copilul are acuma probleme la creier? Ce o sa fie cu el? O leguma o viata intrega?
UF ce ma enerveaza toate astea!
XIO stiu ca esti medic, spune-mi te rog , in facultate se face intr-adevar deontologie medicala? Profii va sunt exemple de omenie si de profesionalism ? Sau, daca te-ai nascut om esti om daca nu Dumnezeu cu mila pt saracii pacieni.


poze familia mea

quod me nutrit me destruit

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns XIO spune:

Deus , se fac cursuri si la noi de perfectionare la asistente si nu numai.
Doctorii merg anual la congrese , schimb de experienta(asta nu e anual )