biiig problem!!!

biiig problem!!! | Autor: rocksee

Link direct la acest mesaj

ok oameni buni, sunt proasta secolului XXI!!!si va spun de ce, am sa incerc cat mai pe scurt: am doar 20 de ani, sunt studenta la drept, parinti divortati, care nu prea isi mai amintesc de mine, locuiesc singura de 3 ani, muncesc pe rupte, am 2 joburi, barman respectiv secretara, nu prea am avut relatii in viata mea, pt ca toata lumea se ferea de mine spunand ca sunt "a dracu", in luna decembrie am cunoscut pe cineva, destul de ok, am facut ce era de facut, am aflat ca are iubita de 7 ani, dar ea este plecata peste granita, am incetat legatura, imediat dupa am aflat ca sunt...INSARCINATA!NU PREA AM CUM SA IL TIN!!!
nu vreau sa fac avort, ma arde sufletul cand ma gandesc, dar nici situatia mea nu ma ajuta deloc: nu am sprijin, trebuie sa muncesc ca sa ma intretin, nu am casa mea, pana acum doar un leasing am reushit sa imi fac, eu singura ma descurc...dar un copil cu siguranta m=ar depasi!
ce sa fac?????????????

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns IonescuOana spune:

Un plasament pentru o perioada limitata nu te-ar ajuta?
Adica sa-l nasti, il dai in plasament pt. un anumit numar de ani fara sa pierzi legatura (nu stiu amanunte dar stiu ca e posibil legal) timp in care tu lucrezi si castigi bani in continuare, apoi la o anumita varsta il poti lua inapoi. Ce zici? Intereseaza-te pe forumurile legislative, sigur sunt solutii.
Sau poate te "aude" Marius si iti da o mana de ajutor.
Muuuuuuuuuuult curaj!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Delia21 spune: