FIV 190

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns catalina2307 spune:

Pisic unde in Viena nu platesti FIV-ul daca nu iti reuseste?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns 21ali spune:

Fetelor acum am ajuns acasa ,am fost in oras si am gasit acele pliculete de l carnitina si am dat comanda ptr multimaca pina vinerea viitoare imi aduce.Am ales Medlife asa la intimplare cei de la Giulesti mi-au lasat un gust amar din multe puncte de vedere si chiar mi-ar suride plecarea inafara dar sunt probleme financiare si sotul nu poate sa plece de la serv. a avut concediu anul acesta.Vom incerca tratamentul acesta si vom vedea ce rezultate vom avea.Plecatul inafara ptr noi ramine doar o discutie deocamdata, nu va contrazic cum sunt medicii din Romania dar nu am alata alternativa.Fetelor imi sunteti de un real ajutor,va multumesc!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns luck spune:

ali
iti trimit adresa unui medic roman din Germania cu care eu am corespondat in limba romana (J Beran).
Eu zic sa-i trimiti un mail si sa-i faci o intrebare doar nu te costa nimic nu ?
Multa bafta !!!!!!!

Dr. med. Josef BeranFrauenarzt,
Reproduktionsmedizin Zentrum für Reproduktionsmedizin Neuwied
Dr. J. Beran, Dr. B. Mueller
Marktstr. 83 D-56564 Neuwied
+49 2631 39680 www.kinderwunsch-neuwied.de

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns hepilica spune:

da ali, screi-i doctorului recomandat de luck. afla si alte pareri...chiar daca spui ca deocamnadata plecatul afara e o chestiune de perspectiva, vezi ce zic si alti medici care au o altfel de experienta, care profeseaza la un alt nivel. e important sa culegi cat mai multe info.
cere-i o opinie.

succes.
h.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns 21ali spune: