gravida, nu mai suport manelele. Ce sa fac?

gravida, nu mai suport manelele. Ce sa fac? | Autor: mariana_flo

Link direct la acest mesaj

Oameni buni, simt ca-mi pierd mintile din cauza manelelor puse la maxim de vecinii mei rromi. Pur si simplu vibreaza peretii. Cat e ziua de lunga si pana la 12 noaptea ei pun manele cu sonorul la maxim. Nu stiu unde sa ma duc si ce sa mai fac. Sunt gravida in 6 luni si si sunt in medical. Doctorul mi-a recomandat repaos la pat si liniste. Am incercat sa stau de vorba cu ei omeneste, si sa le explic ca am nevoie de liniste. Degeaba. O alta familie care a indraznit sa reclame acelasi lucru ca mine a fost amenintata cu cutitul. Sectoristul nu se baga..... ceilalti vecini nu au curaj sa ia atitudine. Ce as putea sa fac ? Din pacate alta casa n-am. Sunt disperata.

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns dandusa spune:

daca reclamatiile nu au efect eu zic sa incerci sa accepti,adica sa nu te mai enervezi ca nu face bine deloc in starea ta...
baga-ti si tu doape de urechi,tine tel la indemana sa-l vezi cand suna si gata cu zgomotul...


Mamica stralucitoare
26+ cu Raducu + Crinuta 1 Nov 2006

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns szivarvany spune:

Doamne, ce te inteleg. Si inteleg ca ti vine sa fugi in lume de nervii pe care ti i poate cauza muzica data la maxim.
Cum adik nu se baga sectoristul ?
Eu i-am chemat la 1 noaptea sa auda muzica in camera la noi.
Sper din suflet sa rezisti psihic.
Cumpara ti dopuri de la farmacie, sunt speciale pt urechi.




Daria & GIULIA(2004 08 16) arta la 3,4 ani dans la 3,9 ani 1 2 3

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Anuska spune: