Toate forumurile Generatia 'Desprecopii.com' / Teme specializate  Nasterea unei stele

Despre spitalele si doctorii unde ati nascut (2)

(1 vot)
Pagina precedenta | Pagina urmatoare

Autor Subiectul precedent Subiect Subiectul urmator
Pag. din 27

Kytana

1014 Mesaje
Link direct catre acest raspuns  Arata profilul  Visiteaza pagina lui Kytana  Trimite mesaj yahoo luiKytana Adauga semn de carte la raspuns Trimite Kytana un Mesaj Privat  Reply with Quote
Buna tuturor,

A nascut cineva de curand la spitalul Elias din Bucuresti? Sau cu dna dr Raluca Uzum? As ramane recunoscatoare daca mi-ati putea spune in cateva cuvinte cum a fost.

Multa sanatate, nasteri usoare si bebi sanatosi, mancaciosi si necoliciosi

24+ cu

-= Love life, live love =-
Mergi la inceput

miry_1704

2 Mesaje
Link direct catre acest raspuns  Arata profilul  Trimite mesaj yahoo luimiry_1704 Adauga semn de carte la raspuns  Reply with Quote
BUNA! A NASCUT CINEVA LA FILANTROPIA? STITI CE PRETURI SUNT PT MEDICI SI ASA MAI DEPARTE?
Mergi la inceput

Daniela_F_79

64 Mesaje
Link direct catre acest raspuns  Arata profilul Adauga semn de carte la raspuns Trimite Daniela_F_79 un Mesaj Privat  Reply with Quote
miry, iti raspund eu, desi vad ca ai scris acum mai bine de o luna, cred ca ai si nascut intre timp...
Eu am nascut la Filantropia in martie, cezariana cu dr Safta. E un medic de milioane. Nimeni nu mi-a pretins nimic, nu a lasat impresia ca trebuie sa le dau ceva... Moasele erau super ok toate, la fel si asistentele de la neonato.
Dar ca sa fiu eu impacata am dat la toata lumea cate ceva, am avut la mine bancnote de 5 si 10 lei si in functie de ce mi se facea sau cu ce ma ajutau, le dadeam. La neonato i-am dat la plecare uneia 50 ron pt ca i-a pus cercei fiica-mi si am consirat ca nu e de datoria ei. Tot pe ea am rugat-o sa ma invete ca o schimb, cum sa ii fac baita, cum sa o tin ca lumea la san etc.
Mergi la inceput

simina_kin

3884 Mesaje