Nasterea la Medlife (cap.7)

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns gyorgi spune:

vali_delide multumesc pentru urari si sper ca toate fetele sa aiba sarcini usoare si bebelusi sanatosi!

Tuturor va urez o primavara frumoasa, cu mult soare si multe bucurii!!!

Gyorgi 34 sapt + Raluca Maria

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gyorgi spune:

quote:
Originally posted by ursuleata

S-a terminat cu nascutul meu la medlife.
Am fost in seara asta la mendez si mi-a zis ca nu ma poate lua in evidenta ca are full in aprilie.

Alina 31+ Vlad Alexandru

http://bd.lilypie.com/mTVqp2.png http://community.webshots.com/user/ursuleata14

AMR 9 SAPTAMANI!!!

Alina nu fii ingrijorata! Mai sunt si alti medici buni la Medlife: Predoi, Parfene.. Programeaza-te si vezi poate reusesti! Iti urez bafta.

Gyorgi 34 sapt + Raluca Maria


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns vali_delide spune:

Va doresc tuturor o primavara minunata!

Ursule, are dreptate Luny, mai sunt multi dr., nu e numai Mendez...poti merge sa vezi care e liber...eu ti-l recomand si pe Alexandru Epure, a nascut Darleena cu el...eu l-am cunoscut in timp ce eram in spital si mi se pare super! Bafta!

Valentina, cea mai fericita de Andreea Stefania (07.12.2007)
www.flickr.com/photos/14121585@N04/sets/url" target="_blank">steluta mamei

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns clauclau spune:

Buna fetelor, am ajuns acasa joi pe la pranz, suntem bine amandoua, Rebecca papa si doarme in general.
Nasterea a fost usoara si frumoasa , dar recuperarea grea. De fapt, nu toata recuperarea..., prima zi de la terapie intensiva a fost tare grea pentru mine, dupa care, la rezerva a fost mai bine, dar tot cu dureri. Acum deja sunt mult atenuate, dar sunt in ziua a sasea dupa operatie.