Prematurii-Esentele tari se tin in sticlute mici10

Raspunsuri - Pagina 10

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Guguluff spune:

Mamicilor, am si eu o rugaminte la voi. O prietena de-a mea, membra DC(normal), a nascut de curand un baietel cu 2.700kg la 36 de saptamani. Nastere normala, baietelul nu a avut probleme, nu a necesitat oxigen sau alte tratamente din cate stiu. Au stat cam o saptamana in spital. Acum pediatrul i-a spus sa tina copilul in casa 2 luni deoarece e prematur. Va rog sa-mi spuneti si mie daca e ok, mi se pare prea mult, intelegeam sa-l tina in casa pana cand ar fi facut 40 saptamani, deci maxim o luna. Dar 2 luni...mai ales ca nu sunt probleme medicale.
Spuneti-mi unde s-a mai discutat pe tema asta sa-i arat mamicii, ca nu prea poate sa stea mult la calculator sa caute. Merci si

ALINA mamica fericita de ELIZA fetitza perfecta (10.04.2006)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anca_vlad spune:

eu am avut baietelul exact in aceeasi parametri ca si bb-ul prietenei tale, dar nu am stat in casa decat 3 saptamani ca era ff frig in nov la brasov!

Mie nu mi-a recomandat nimeni sa stau in casa si daca bb s-a nascut la 36 saptamani implinite nu mai este considerat prematur, ci la termen!

POZE VLADUT



"Dumnezeu iarta, dar nu lasa nimic neispasit!" Arsenie Boca

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns papadie spune:

Copii mei au avut sub 2 kg si dupa o sapt. erau in curtea spitalului la plimbare (cu aparatura in carut). Aici la 36 de sapt e considerat la termen. Probabil ca i-a spus sa tina bb in casa ca sa-l protejeze oarecum de virusii care circula pe vremea asta dar doua luni...mi se pare cam mult, sincer.


papadie, zen-sei

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Guguluff spune: