Rahova sau apropiere (36)

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns catus76_ro spune:

buna mamicilor!!!
Sunt si eu o viitoare mamica de baietel peste aproximativ 3 saptamani!
Locuiesc in Rahova, pe Margeanului, si am constatat cu bucurie ca exista o sectiune aparte cu mamicile din zona. Am si eu o intrebare pt voi care aveti deja experinta. Voi aveti dr pediatri din cartier? Sunt si medici de fam in acelasi timp? Va rog sa-mi impartasiti si mie din experienta voastra pt ca vreau si eu, ca toate mamicile de altfel, tot cei mai bun pt puiul meu! Multumesc de pe acum!!!
pupici de la Catus76, viitoare mami de baiat-Petru Cristian!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns monica-elizabet spune:

Buna Catus76, bine ai venit in grupushorul nostru, sarcina usoara in continuare si bb sanatos
ref intrebarea ta, da noi suntem inscrisi la policlinica teius la un dr care este pediatru si dr de fam.

monica
mami de alex si ruxi
Prajituri si papa bun
Papa de Post

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns aissa spune:

Monica am pus cateva poze facute in seara asta. Nebunie si mai ales tiganie, se vede ca Unirea e aproape de Rahova din pacate. :(

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns monica-elizabet spune:

ai ma...nu mai fii rea ca astia se aduna din toate cartierele nu numai de la noi din cartierul general
aaa...e tare fain bradutul, chiar super...si ma bucur ca v-am vazut si pe voi multumesc mult, mult de poze
cris dar patinoarul ala din unirii l=-au mai deschis anul asta? ca alex ma baraie la cap ca abia asteapta sa se dea pe gheaza cu patinele

monica
mami de alex si ruxi
Prajituri si papa bun
Papa de Post

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns MIRCLAU spune:

buna ziua fetelor
pe unde sunteti?obosite dupa weekend?