Bebei cu alergii (5)

Raspunsuri - Pagina 10

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns pisicuta si matei spune:

Este incredibil ce inconstienti sunt unii medici. In nici un caz nu se da proteina daca copilul are alergie pt ca astea inseamna ca ii bombardezi corpul cu ceea ce este toxic pentru el; IgE-ul specific o sa creasca si in curand o sa te trezesti cu o dermatita super urata ca sa nu mai vorbim de riscului unui soc anafilactic. Incredibil..sincer nici nu am cuvinte sa exprim incompetenta unor medici.


Desensibilizarea se face de obicei dupa 4 ani sau daca valoare IgE-ului specific scade ff mult sau chiar ajunge la valori normale. Si se face super super treptat...adica ceva de genul 1ml de lapte 190ml de apa si se creste doza de lapte cu cate un ml/zi timp de o luna.Si apoi inca o luna se da 1 ml de lapte, 9 de apa si cresti doza pana ajungi la 23ml de lapte si apoi treci la ml de lapte fara cantitate de apa si aici aici incepi de la 1 ml/zi si cresti progresiv. Cum naiba sa recomande un pediatru branza facuta din lapte de vaca(adica o cantitate asa de mare de proteina) in conditiile in care alergia are o vechime de doar cateva luni.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns pisicuta si matei spune:

Am gasit un blog cu retete pentru celiachi, retete de dulciuri-tipa respectiva se pare ca are un fel de patiserie cu produse fara gluten...din pacate in USA [:((].

Pt cei interesati: http://www.theartofglutenfreecooking.com/

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alice_is spune: