din experienta unei bone

din experienta unei bone | Autor: bonamea

Link direct la acest mesaj

Mereu vad comentariile parintilor despre bone,dar comentariile bonelor unde sunt?,mi-ar fi fost de folos,ca incepatoare in domeniu.Nu vreau sa aflu despre familia X ci povestioare din experienta bonelor.Am mers ca bona interna la o familie din Bucuresti,m-am dus cu dorinta de a trata copilul ca pe proprii mei copii,sa-l educ frumos,dar nu am putut caci parintii nu mi-au permis prin comportamentul lor si lipsa de comunicare.Ma lasau 24 din 24 sa stau cu bebe de 7 luni care era obisnuit sa suga noaptea din 3 in 3 ore lapte si intre aceste mese din ora in ora ceai.Ziua nu aveam cand sa ma odihnesc,asa ca dupa o luna incepusem sa am ameteli de oboseala si sa nu mai fiu atat de dispusa sa ma joc cu copilul,eu sunt o fire vesela,comunicativa iar acolo nu mai puteam sa fiu eu,devenisem trista,afectata de oboseala si neputinta de a comunica cu parintii despre copil.Mi-e teama sa mai lucrez ca bona sa nu mai am asa program si asa lipsa de comunicare cu parintii.

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns kariguld spune:

Buna

Pai comentariile bonelor nu mai au loc aici din cauza comentriilor mamelor!!!
Si cred ca nici nu prea sunt bone pe aici, sau care sunt, tac, de teama sa nu fie improscate cu rosii de mame!
E trist ca multi parinti care au bone le trateaza cam...., vb in cunostinta de cauza!!


Kari

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns acina spune:

Eu sunt o mama dar as vrea sa citesc si comentariile bonelor.
Toata lumea are drept la replica.
Succes in munca voastra .


Anca mami de Buburuz Andrei (13.02.2006)
Pozele Noastre
Buburuzul Mic
Povestea Nasterii

Cu totii traim sub acelasi cer , dar nu avem toti acelasi orizont.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns bonamea spune: