Concediu pre si postnatal?- F urgent!

Concediu pre si postnatal?- F urgent! | Autor: megbeng

Link direct la acest mesaj

sunt angajata incepand cu data de 1 ianuarie 2007, primul contract de munca, nu am mai lucrat inainte (in sept 2006 am terminat facultatea).urmeaza sa nasc cam pe 15 februarie.

am auzit ca ar trebui sa am 30 de zile lucrate ca sa pot beneficia de prenatal, e adevarat?? deci trebuie sa lucrez in perioada 1 ian-1 februarie si abia apoi intru in prenatal??

daca as putea primi un raspuns cat mai urgent, ar fi minunat (sunt medic rezident anul 1, activitatea incepe oricum pe 15 ianuarie, vreau sa stiu daca luni ma duc la serviciu sau pot lua prenatal!!)



vine bebe!

Ajutati-l pe Dan sa mearga din nou!

Raspunsuri

Inceputul discutiei Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns megbeng spune:

ce bine era daca ramanea subiectelul la generale...poate chiar aflam daca trebuie sa am 30 de zile lucrate sau pot cum ma angajez sa intru direct in prenatal



vine bebe!

Ajutati-l pe Dan sa mearga din nou!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns atlantiana spune:

Megbeng, pe mine m-a lamurit in chestiunea asta o doamna de la DSP Timis (ii sunt recunoscatoare). Itreaba si tu la DSP sau la spitalul platitor, la personal sau biroul juridic. Si cere sa iti arate si legea care nu iti permite sa intri direct in prenatal. Sa nu crezi pe cuvant, ca s-ar putea sa ai surprize neplacute.

Sunt convinsa ca nu vei avea probleme. Dupa cum stii deja, eu am inceput rezidentiatul la Timisoara si dupa o zi de „munca“ (nu era necesara nici aia) am intrat in concediu medical (si prenatalul tot concediu medical este). Cand am incheiat contractul individual de munca cu SCJU Constanta eram in prenatal. Adica la ei nu am lucrat nici o zi. Si nu am avut probleme.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns megbeng spune: