Paciente optimiste si gravidute ale dr.Tutunaru-7

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Ioanatugs spune:

ALINA25 i-ti spun un mic secret pe care l-am aflat tot de la un medic! Analiza se face obligatoriu , cu sau fara stirea ta! Iar medicul care te-a operat il ia, il citeste si rezultatul ramane acolo, pina vii tu sa-l ridici. Sunt unii medici care pastreaza rezultatul la ei la cabinet. Tu va trebui sa mergi la spital singurica si sa il iei, intrebi pe asistenta sefa de unde poti sa-l obtii. Eu personal am obtinut rezultatul, pentru ca nici eu nu am stiut ca se face aceasta analiza, dupa 5 ani, la prima mea operatie de chist. Era acolo la spital, in arhiva, la asistenta sefa. Faci o copie si o duci si dr. tau pt. cazul in care el nu l-a citit. Multa bafta! Cat timp a trecut de la operatie?

Cu drag Ioana Tugs

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alina25 spune:

A trecut o luna de la operatie .Dar vineri o sa intreb in spital de aceasta analiza.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Amely spune:

Alina, din cate am inteles, in 3 saptamani e gata. Si eu ar trebui sa-mi iau rezultatul anatomo-patologic, in cateva zile... Eu iti zic sa nu mai plangi, pentru ca sunt sigura ca nu poate fi nimic rau, precis e de la stimulare, au patit-o fff multe fete. Se va resorbi in cateva saptamani, cel mult

Mai cretzelor sunteti niste norocoase ca ati reusit sa va cunoasteti si sa puneti de taclale...vreaaau si euuu! sper sa nu mai ratez "next time"

Eu, dupa cum povesteam si la subiectul endometrioza, am o perioada groaznica la servici, si va mai fi inca multe saptamani de acum incolo, pana prin august. Plus sesiunea care se apropie Chiar asa, vorba voastra, oare cand sa mai faci bebe, cu programul asta infernal? Offff....