Ureaplasma- sarcina in pericol

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns iepumic spune:


Buna, fetelor! Eu nu sunt gravi (INCA....posibil in urmatorul an )insa tocmai am venit la medic cu rezultat pozitiv la ureaplasma (+ candida, fir-ar ea....). M-a speriat medicul ca a zis ca se transmite exclusiv pe cale sexuala si trebuie sa facem tratament si eu si sotul. Faza e ca problemele mele sunt mai vechi, am tot fost la doctori, am dat carute de bani pe analize....dar pana la acest medic NIMENI nu s-a gandit sa imi faca si analiza asta...cum spuneam, problema mea dateaza de cel putin 6 ani, agravandu-se tot mai mult in ultima perioada ...de ce? Pai pt. ca de fiecare data m-am tratat de cu totul altceva, dar nu de asta!!!!! Si probabil "lighioana" a dezvoltat si rezistenta si rautate...Insa mie nu imi plac lucrurile pe jumate explicate (ca deh...sunt inginer) si chestia cu transmitere pe cale sexuala nu mi s-a parut ok....pt. ca in cazul meu nu era sustinuta de ...argumente. Am studiat putin pe net...si am descoperit ca este posibil ca aceasta infectie sa fie cauzata si agravata si de infectii urinare ceea ce....deja schimba lucrurile, pt. ca eu de mica am avut probleme cu asta, am avut chiar si cistita....si cum ureaplasma e un "dusman tacut", greu de depistat, e posibil sa am treaba asta de mult timp!!!! Si eu m-am tot zbatut pe la medici si cu tratamente, si cu alte probleme...si ce-i mai grav: dupa ce ca afecteaza sarcina, mai da si infertilitate...adica nici nu ajungi sa ai o sarcina......si nici un medic pana acum nu s-a gandit la treaba asta, cu toate ca eu sunt tanara, sunt maritata si, deci, foarte pasibila de a vrea sa fac un bebe curand!!!!!!!!! Culmea e ca eu, tot avand problema asta si nereusind sa scap de ea de ani de zile (nu intru in detalii....dar este o infectie care -desi fara simptome evidente - agraveaza anumite probleme daca acestea exista deja)m-am dus de bunavoie la un laborator cu plata si mi-am facut analiza d