Medici de TIMISOARA!!!

Medici de TIMISOARA!!! | Autor: ionelalit

Link direct la acest mesaj

Buna ziua gravidutelor!!! Sunt noua pe acest forum si mi se pare mie, sau nu am analizat foarte atent, dar nu am vazut nici un subiect de genul asta pe acest forum. Ce vreau eu sa discutam un subiect important zic eu. Hai sa ne dam cu parerea despre medicii de prin TM. Eu sunt 11+, am un medic la care merg deja, dar as vrea mai multe parereri despre alti medici si despre spitale, mai ales ca am vazut postand aici si mamicute. Eu merg la dr. Gluhovschi de la Bega, de care sunt multumita. As vrea sa stiu cate ceva chiar si despre el. Il stiti careva? Sunteti care ati nascut deja cu el? Deocamdata il apreciez, dar sunt curioasa si de alte pareri.
Astept cu nerabdare raspunsurile voastre! Va pupic!
IONELA

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns cuculeana spune:

Buna ionelalit !

Si eu sunt o noua viitoare mamica (10 saptamani) din Timisoara si mi-am pus si eu aceeasi problema referitoare la medicii si maternitatile din oras. Medici nu prea stiu, ca din fericire pana acum n-am prea avut nevoie de ei, in spitale n-am fost internata niciodata pana acum, asa ca sunt si eu curioasa de raspunsuri.

Eu merg la dr Furdean si la cele 2 consultatii avute pana acum mi-a lasat o impresie buna.

Sunt curioasa si de conditiile din maternitatile din Timisoara, daca aici la noi se practica nasterea naturala cu epidurala ? am inteles ca in Bucuresti se face curent dar ca "prin provincie" unii n-au auzit de asa ceva. Inca n-am avut curaj sa-l intreb pe doctor, sa nu ma dezamagesc de pe acum.

cuculeana

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns diana1971 spune:

Buna fetelor

Eu am nascut in noiembrie 2005 la Bega cu dr Karadja care a fost super de la inceput pana la sfarsit.
Am nascut cu cezariana si anestezia peridurala facuta de dr David Sorin ...care e f bun...nu am avut nici un efect secundar anestezia a prins bine...fara probleme.