Este copilul meu supradotat sau nu?

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns estela spune:

quote:
Originally posted by adrienne12

.... insa cum iti explici tu ca la universitati f. bune gen Carnegie Mellon numai 5% din undergraduate students sint americani? Chiar si cu gifted programs ale lor, tot strainii sint acceptati... de unde rezulta ca notiunea de gifted e relativa la ceea ce numesc ei nivel mediu.



Adrenne12,nu stiu de unde ai gasit informatia asta cu doar 5% studenti americani la Carnegie Mellon .Eu am in fata TOP 50 (BEST COLLEGES) si scrie CLAR ca doar 7% sunt STUDENTI INTERNATIONALI .Eu cred ca ai incurcat procentele si uite asa dai informatii nereale .Cartea ,nu este de anul asta dar este destul de recenta .Cum dupa 9/11 nu s-au mai dat vize asa de usor ,pt.studenti internationali, nu este exclus ca procentul strainilor sa fie acum 5%.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lauraa spune:

Adrienne, rusinica, nu-i frumos sa dai info false,asa se creeaza povestirile urbane.Unul care citeste numai cu un oki DC-ul ramane din topicul asta cu credinta ca in America 95% din studenti sunt emigranti...

Revenind la topic, am citit articolul de mai sus si intr-adevar,punctele care scartaie la invatamantul rom. sunt:
-materie stufoasa, pe care elevii pur si simplu nu o digera. Se intra la unele materii in detalii amanuntite, sunt chestii care nu intereseaza si nu o sa fie retinute in timp

- materie nefolositoare. La greu. La ce folos invatam cati locuitori are Zimbabwe cand peste o luna nu o sa mai stim, dar nu invatam de exemplu sa facem o foaie de impozit, nu invatam ce sunt alea asigurari, TVA,etc. In ziua de azi ar trebui bagata mai multa economie in scoli.

- metode de predare arhaice. Stil de predare arhaic.

- lipsa unor materii optionale, unii copii sa aleaga limba spaniola in timp ce altii pot sa studieze economie sau istoria artei,etc. Sa aiba dreptul la alegere..