Parazitii intestinali

Raspunsuri - Pagina 13

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ixyshor spune:

Incep cu scuzele de rigoare, probabil ca s-a mai discutat pe aici de problema asta, eu am citit mai pe sarite si nu am gasit exact ce caut. I-am facut un examen coproparazitologic baietelului meu de 3 ani si i-au fost gasiti limbrici. Dr a banuit ca exista paraziti, are cateva simtome(mancarimi de nas, lipsa poftei de mancare) si mai ales(ceea ce este cel mai deranjant) un fel de urticarie, face aproape zilnic bubite, mai ales la in zona anusului si pe picioare.La recomandarea medicului, a luat Zentel. Se pare totusi ca nu am scapat de ei. Flagyl nu i-as mai da(asa cum spune dr), mi se pare destul de mult si Zentelul, si macar de-ar fi fost eficient. Totusi sunt medicamente tari pt varsta lor.Exista ceva naturist care sa dea cu adevarat rezultate? Daca da, ce anume?
Multumesc anticipat!
Edit: usturoi a mancat la greu. Speram sa o rezolvam cu usturoiul.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ixyshor spune:

N-ati scapat de limbrici altfel?
Macar cu zentel a functionat la voi din prima?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns derya spune:

buna tuturor.Am un baietel de 12 ani,gras si frumos.Aseara se plingea de mincarimi in zona anusului,i-am gasit un viermisor mic si subtire,cred ca este vb desopre oxiori.Ce tratament sa-i dau tinind cond de faptul ca trat pt paraziti sint f toxice???Imi recomanda cineva un produs naturist?Mai am in casa si o fetita de 3 anisori care si ea la rindul ei se plinge de dureri de burta,dar nu are deocamdata mincarimi.Sint in pericol?Va rog sa-mi raspunda cineva.Baietelul se scarpina des si la nas..ce ma fac?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns claujro spune: