Aventura plecarii din tara

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Otilia spune:

quote:
Originally posted by Sabina

Pai de ce nu mai povestiti nimic?
Otilia, ne-ai ramas datoare!

Sabina & Sofia Galagia

Sabina, gata, mi-am platit datoria!
Vezi subiectul "Emigrare in Franta"...



@+...
Otilia & La Adelita

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ariadna spune:

Sunt de acord cu Iris, in privinta "inginerilor" din Romania.
Asta nu ar insemna ca eu nu sunt inginer, ba chiar chimista sunt. Si chiar cu nasul pe sus. Mereu ma gandesc ca nu as putea sa ma duc 2 ore pe zi si sa fiu "putz-frau" sau mai stiu eu ce, dar pe urma tot eu ma intreb cati ingineri castiga 325 euro pe luna in Ro?
Sigur, mai ramane o intrebare: ce poti face in Germania cu 325 euro pe luna, cel putin la Muenchen, insa cand nu stii limba foarte bine, mai bine atat decat nimic, nu?

ariadna

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Oana_B spune: