clubul studentelor

clubul studentelor | Autor: anne`mary

Link direct la acest mesaj

buna
inspirata de un subiect de pe forul (sa invatam..sa invatam) dar si de faptul ca sunt la moda cluburile aici, m-am gandit sa initiez un club al studentelor.
eu sunt la drept anul 4. am dat la drept in ideea de a ajunge profesoara pt ca mi-am dorit sa fiu profesoara de cand ma stiu. insa a inceput sa-mi placa dreptul multumita unor profesori care au reusit sa-mi insufle dragoste si pasiune pt stiinta asta. asa ca m-am hotarat sa dau la INM si sa fiu porcuroritza. nu o sa dau anul asta pt ca nu sunt pregatita pt un asemenea examen. insa la vara acolo ma prezint.
voi la ce fac. sunteti si aveti planuri de viitor?

anne`mary

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns enderbaby spune:

Hai ca intru si eu in club..ca tot am de invatzat acuma si n-am nici un chef .

Eu sunt studenta in anul 3 la informatica Iasi si spun cu mare durere in suflet ca sesiunea asta am avut prima mea restanta(sper ca si ultima) . La noi nu e asa naspa cu restantele ca dau examenu din nou dupa 2 sau 3 sapt dar nu mai aveam chef in iulie de inca un examen mai ales ca mai am si practica . Dar asta e...

Tind sa mentionez ca nici nu-mi place cariera asta dar s-a intamplat sa ajung acolo... din inertie cred, ca eram si eu la Liceul de Informatica si toata lumea mergea si la facultatea de Info!
Cam atat....

Ai grija ce-ti doresti...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lyvya spune:

Ce greu e cu cheful asta..iar am facut pauza..daca stau sa ma gandesc eu o tin intr-o continua pauza....ar trebui sa beau ceva...poate ma imbat si imi vine. chefu