criterii de selectie a unui profesor

criterii de selectie a unui profesor | Autor: artlover

Link direct la acest mesaj

Buna ziua.Ma numesc Ciobanu Catalina si in prezent sunt studenta la Facultatea de Litere si Stiinte(in cadrul U.P.G. Ploiesti), sectia Engleza-Franceza, anul III.
M-ar interesa un post de profesoara de Limba Engleza la o gradinita,preferabil din Ploiesti, dar nu numai, si in primul rand m-ar interesa parerea dumneavostra in calitate de parinti sau viitori parinti cu privire la calitatile pe care un profesor trebuie sa le aiba.
Va intreb toate aceste lucruri pentru ca nu am experienta in predat decat la pregatiri(abia de anul acesta voi incepe sa predau la scoli) si pentru ca vreau sa stiu ce anume urmaresc parintii in momentul in care aleg profesorul de Engleza la gradinita.
As dori sa-mi spuneti, daca se poate, ce criterii stau la baza selectiei unui profesor.Ce importanta are diploma de facultate absolvita?Cat la suta constituie un (dez)avantaj faptul ca inca sunt studenta?Ce anume ii face pe parinti sa aiba incredere?
Daca imi puteti raspunde la aceste nelamuriri, as fi super incantata.

Adaug si faptul ca posed atestatele TOEFL, SAT I si SAT II.

Sper sa fie cineva interesat sa raspunda...mai ales ca poate voi urma aceasta cariera in viitor si vreau sa stiu ce cred parintii...cum vad ei profesorul "ideal"...intr-o forma sau alta.

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Ainef spune:

Buna ziua,